آغاز پخش یک سریال با موضوع آدم‌ربایی از امشب + عکس

موبنا – همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، سریال ۱۰ قسمتی «گشت‌ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از شنبه (۱۰ مهر ماه) ساعت ۲۲:۲۰ راهی آنتن می‌شود. موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها …

موبنا – همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، سریال ۱۰ قسمتی «گشت‌ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از شنبه (۱۰ مهر ماه) ساعت ۲۲:۲۰ راهی آنتن می‌شود.

موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند. کاراکترهای سریال شامل چند جوان است که به‌ عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و در سطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز بر اساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند.

به گفته سعید سعدی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» تا الان هشت قسمت از این سریال تدوین نهایی شده و آماده تحویل برای پخش است.

سعدی اظهار کرد: تصویربرداری سریال «گشت‌ویژه»، یکشنبه (۱۱ مهر ماه) با حضور حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی و با ضبط تصاویر خیابانی و داخل خودرو به پایان می‌رسد. این سریال، اپیزودیک است و در هر اپیزود به موضوعات مختلفی از جمله کلاهبرداری، سرقت منزل و خودرو، عتیقه فروشی و مواد مخدر پرداخته شده است. موضوع اولین قسمت «گشت ویژه»، آدم‌ربایی و گروگان‌گیری است که شنبه (۱۰ مهر ماه) بینندگان شاهد آن خواهند بود.

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاکنیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان از بازیگرانی هستند که در سریال «گشت‌ویژه» ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل سریال «گشت‌ویژه» عبارتند از:

طلا معتضدی (نویسنده)، بابک میرزاخانی (آهنگساز)، مهدی سعدی (تدوینگر)، محمد معتمدی (خواننده تیتراژ پایانی به نام «پرواز»)، بهمن محمدزاده (شاعر قطعه «پرواز»)، افشین عزیزی (تنظیم) و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ قطعه «پرواز» را بر عهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. این سریال هر شب (از ۱۰ تا ۱۹ مهر ماه) حوالی ساعت ۲۲:۲۰ به روی آنتن می‌رود.
57320943

57320944

57358064

57359588

57359786

 منبع: ايسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا