اعتراض گسترده به حضور نماینده شاه مغرب در تشییع پرز!

موبنا – شمار زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی حضور “اندری ازولای” مشاور شاه مغرب در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز رییس جنایتکار سابق رژیم صهیونیستی را خیانت به موضوع فلسطین و توهین به تمام مردم مغرب دانستند. بر این اساس، کاربران شبکه های اجتماعی به همین منظور هشتگی به نام ازولای نماینده ما نیست …

موبنا – شمار زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی حضور “اندری ازولای” مشاور شاه مغرب در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز رییس جنایتکار سابق رژیم صهیونیستی را خیانت به موضوع فلسطین و توهین به تمام مردم مغرب دانستند.

بر این اساس، کاربران شبکه های اجتماعی به همین منظور هشتگی به نام ازولای نماینده ما نیست و مغربی ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفند ایجاد کردند.

کاربران فیسبوکی ضمن حمله به ازولای از حضور وی در تشییع جنازه پرز که وی را سفاک خواندند، انتقاد کرده و گفتند وی فقط نماینده خودش است.

یک کاربر نوشت: حکومت مغرب یک بار دیگر به مساله فلسطین خنجر زد و با رویکردهای ملت مغرب مخالفت نمود، این حکومت نماینده ای را برای شرکت در تشییع جنازه قاتل کودکان و مهندس قتل عام های لبنان و فلسطین فرستاد که فقط نماینده خودش است.

محمد بوزمور نیز نوشت: معتقدم بوده و هستم که بهترین راه، جرم دانستن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، چه معنی دارد که مشاور پادشاه مغرب در تشییع جنازه سفاکی مانند پرز شرکت کند.

 منبع: افکار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا