“جواد رضویان” گزینه اصلی برای کمدی”سپیده دم”

موبنا – سید محسن وزیری تهیه کننده و کارگردان سینما از توقف پروژه فیلم “سپیده دم” تا تکمیل شدن فیلمنامه خبر داد و گفت: فعلاً فیلمنامه آماده نشده و به محض تکمیل نگارش آن مراحل تولید آغاز خواهد شد. وی ادامه داد: قرار است تا سید جواد رضویان در این فیلم نقش اصلی را بر …

موبنا – سید محسن وزیری تهیه کننده و کارگردان سینما از توقف پروژه فیلم “سپیده دم” تا تکمیل شدن فیلمنامه خبر داد و گفت: فعلاً فیلمنامه آماده نشده و به محض تکمیل نگارش آن مراحل تولید آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است تا سید جواد رضویان در این فیلم نقش اصلی را بر عهده داشته باشد و به علت تکمیل نشدن فیلمنامه و پیوستن رضویان به سریال همسایه ها فعلاً مرحله تولید به تعویق افتاده است.

وزیری درخصوص حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا سریعتر فیلمنامه تمام شود و بعد با جواد رضویان صحبت کنیم تا تولید فیلم به زودی آغاز شود.

این کارگردان سینما در مورد سایر بازیگران این فیلم سینمایی افزود: فعلاً تنها بازیگر مورد نظرم جواد رضویان است و با بازیگر دیگری صحبت نکرده ام. جواد از دوستان من است و اصرار دارم که فقط او در این فیلم بازی کند.

وی درباره لوکشین های این فیلم تصریح کرد: بیشتر فیلمبرداری اثر در شمال کشور از جمله شهسوار، تنکابن و جاده چالوس انجام خواهد شد.

وزیری “سپیده دم” را داستان دو فرد می داند که در جریان یک سفر بازی هم آشنا می شوند و با لحظات طنز و دراماتیک همراه می شوند.

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا