فراخوان دانشگاه شهید بهشتی برای اعطای بورس «شهید دکتر شهریاری»

موبنا – به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مشمولین این بورس، به مدت ۱۲ ماه ماهانه مبلغ ۶ میلیون ریال دریافت می‌کنند. آخرین مهلت ثبت نام در این بورس ۸ مهر ماه اعلام شده است. حداقل شرایط لازم برای ثبت نام در این بورس، «اشتغال تمام وقت به تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری»، «کسب …

موبنا – به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مشمولین این بورس، به مدت ۱۲ ماه ماهانه مبلغ ۶ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در این بورس ۸ مهر ماه اعلام شده است.

حداقل شرایط لازم برای ثبت نام در این بورس، «اشتغال تمام وقت به تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری»، «کسب امتیاز لازم از مواد مندرج در دستورالعمل اجرایی دانشگاه»، «کسب معدل کل حداقل ۱۶ از ۲۰» و «از شروع به تحصیل متقاضی در مقطع کنونی حداقل یک نیم سال سپری شده باشد» اعلام شده است.

همچنین در زمان ارائه درخواست برای دانشجوی دوره دکتری باید حداقل دو نیمسال و برای دانشجوی دوره کارشناسی ارشد حداقل یک نیمسال از کل مدت تحصیل متقاضی در دانشگاه باقی مانده باشد. متقاضی به طور همزمان از کمک هزینه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان و یا بورس‌های اعطایی از سایر نهادها و سازمانها بهره‌مند نباشد و همچنین متقاضی تا کنون از بورس شهید شهریاری بهره مند نشده باشد.

 منبع: ايسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا