خامس: چیچاریتو پاداش صبوری اش را می‌گیرد

رئال با گل نولیتو در دقایق ابتدایی عقب افتاد ولی تونی کروس بازی را به تساوی کشاند. هرناندس سپس اولین گلش را به ثمر رساند تا بازی ۲-۱ شود و سپس سانتا مانیا بار دیگر بازی را به تساوی کشاند ولی این خامس رودریگس بود که در دقیقه ۴۳ دوباره رئال را پیش انداخت. سپس …

رئال با گل نولیتو در دقایق ابتدایی عقب افتاد ولی تونی کروس بازی را به تساوی کشاند. هرناندس سپس اولین گلش را به ثمر رساند تا بازی ۲-۱ شود و سپس سانتا مانیا بار دیگر بازی را به تساوی کشاند ولی این خامس رودریگس بود که در دقیقه ۴۳ دوباره رئال را پیش انداخت. سپس چیچاریتو که به صورت قرضی از یونایتد در رئال بازی می‌کند، گل دیگری به ثمر رساند تا عملکرد خوبش در هفته های اخیر را تکمیل کند.

خامس در جمع خبرنگاران گفت:” چیچاریتو خیلی خوب کار کرده است. او سخت تلاش می‌کند و برایش خوشحالم. او شایسته اتفاقای است که برایش رخ داده زیرا بسیار صبور بوده است.”

خامس درباره شرایط بازی گفت:” آنچلوتی به من گفت که بازی را در نیمه دوم کنترل کنم. آنها خیلی حمله کردند ولی در نیمه دوم، می‌دانستیم چطور بازی را در دست بگیریم. آنها فضاهایی خالی می‌گذاشتند و رئال به خوبی از این فرصت استفاده کرد و نتیجه گرفتیم.

دکمه بازگشت به بالا