یک میلیون کاربر جهانی از Note 7 ایمن شده استفاده می‌کنند

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت کره‌ای روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ۵۷ درصد کاربران اروپایی که گوشی Galaxy Note 7 را خریداری کرده بودند، آن را پس دادند تا مدل اصلاح شده را تحویل بگیرند. این رقم برای کشور آمریکا ۶۰ درصد گزارش شد. سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد هم‌اکنون یک …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت کره‌ای روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ۵۷ درصد کاربران اروپایی که گوشی Galaxy Note 7 را خریداری کرده بودند، آن را پس دادند تا مدل اصلاح شده را تحویل بگیرند. این رقم برای کشور آمریکا ۶۰ درصد گزارش شد.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد هم‌اکنون یک میلیون نفر از کاربران جهانی مدل اصلاح شده فبلت Galaxy Note 7 را در اختیار گرفته‌اند و فرآیند توزیع این مدل از گوشی جدید سامسونگ از هفته پیش به صورت سراسری آغاز شده است.

galaxy-note-7-1

در بین یک میلیون نفری که هم‌اکنون صاحب مدل ایمن شده این گوشی هوشمند هستند می‌توان به ۱۵۰ هزار کاربر چینی اشاره کرد که در مرحله نخست Galaxy Note 7 را خریداری کردند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد پرونده مربوط به هر یک از کاربران چینی در مورد افزایش دمای باتری Galaxy Note 7 و آتش‌سوزی را به صورت جداگانه بررسی می‌کند تا همه نکات در مورد آنها مشخص شود. سامسونگ گفت در برخی موارد گزارش شده باتری باعث آتش‌سوزی این دستگاه نشده است و مشکلات دیگری وجود داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا