انونیمو فیرنزه؛ زمان از فلورانس

موبنا – ماجراجویی های ما در دنیای ساعت امروز یک مقصد جدید خواهد داشت از سوئیس، فرانسه و آلمان با آن محصولات لوکس و استثنایی دور می شویم و اینبار به شهر زیبای فلورانس در ایتالیا می رویم. از سال ۱۹۹۷ تا کنون برندی با نام انونیمو فیرنزه فعالیت خود را در این شهر دنبال …

موبنا – ماجراجویی های ما در دنیای ساعت امروز یک مقصد جدید خواهد داشت از سوئیس، فرانسه و آلمان با آن محصولات لوکس و استثنایی دور می شویم و اینبار به شهر زیبای فلورانس در ایتالیا می رویم. از سال ۱۹۹۷ تا کنون برندی با نام انونیمو فیرنزه فعالیت خود را در این شهر دنبال می کند و محصولاتی قابل توجه را روانه بازار می کند.

از آنجا که کشور ایتالیا به عنوان کانون طراحی و مد در جهان شناخته می شود طبیعتا انتظار داریم انونیمو نیز روح ایتالیایی را در محصولات خود همراه داشته باشد تا انتظار مخاطبان را پاسخگو باشد. با آنکه این برند در دنیای ساعت نوپا به شمار می رود اما آنچه را که تا کنون تولید کرده می توان محصولاتی بسیار با کیفیت و دارای طراحی قدرتمند دانست.

زمانی که در سال ۱۹۹۷ فدریکو ماساچزی کسب و کار شخصی خود را راه اندازی و برند انونیمو را ثبت کرد از تمامی ظرفیت های ممکن استفاده کرد تا فاصله خود را با برترین های این حوزه کوتاه کند. وی قراردادی را با کمپانی های “ای تی ای اس ای” و “سلیتا” منعقد کرد تا محصولاتش به دقیق ترین موتورهای سوئیسی مجهز باشند.

هم اکنون زمانسنج های انونیمو از ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار قیمت دارند. تغییراتی که درمالکیت این برند در سال ۲۰۱۳ روی داد و دامنه فعالیت های این برند در سوئیس بیشتر شد تا جائیکه اخباری مبنی بر جابجایی دفتر مرکزی برند به سوئیس نیز شنیده شد اما این مورد چندان بصورت رسمی توسط برند مذکور برجسته نشد و همچنان بر اصالت ایتالیایی طراحی محصولات آن تاکید ویژه ای وجود دارد.

نوشته های مشابه
 منبع: پول نیوز| نویسنده: مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا