اعطای مدارک فارغ التحصیلی به شهدای مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی

موبنا – به گزارش خبرگزاری ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور در منزل محمود نریمانی دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا در زمره جوانان شایسته، …

موبنا – به گزارش خبرگزاری ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور در منزل محمود نریمانی دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا در زمره جوانان شایسته، با تقوا و غیور کشور هستند، افزود: از دست دادن چنین افراد ارزشمندی جای تاسف دارد اما از سوی دیگر انتخاب راه حق، حقیقت و ادامه فرهنگ ایثار و شهادت مایه خرسندی است.

وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: ثبات و امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس است از این رو ما همواره خود را مدیون این افراد می دانیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: طی مراسمی مدارک فارغ التحصیلی ۲۳ دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه را به خانواده های آنها اعطا می شود.

شهید محمود نریمانی دانشجوی مقطع کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج دانشگاه جامع علمی کاربردی بود که ۱۰ مرداد ماه ۹۵ در جبهه های نبرد مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا