OnePlus 3 این هفته اندروید نوقا می‌گیرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این طرح که مدیران OnePlus به صورت مستقیم روی شبکه اجتماعی حضور داشتند، یکی از کاربران در مورد به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌های این شرکت سوال کرد. شرکت چینی OnePlus توضیح داد هم‌اکنون در حال کار کردن روی سیستم عامل اندروید نوقا است و پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری صاحبان گوشی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این طرح که مدیران OnePlus به صورت مستقیم روی شبکه اجتماعی حضور داشتند، یکی از کاربران در مورد به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌های این شرکت سوال کرد.

شرکت چینی OnePlus توضیح داد هم‌اکنون در حال کار کردن روی سیستم عامل اندروید نوقا است و پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری صاحبان گوشی هوشمند OnePlus 3 بتوانند اندروید نوقا را دریافت کنند.

oneplus-3-2

این شرکت همچنین تایید کرد گوشی هوشمند OnePlus X که سال گذشته در سری محصولات میان‌رده وارد بازار شد، از هفته آینده اندروید مارشمالو می گیرد. مارشمالو آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید خواهد بود که برای گوشی OnePlus X عرضه می‌شود که البته باید توجه داشت این گوشی تراشه Snapdragon 801 را در خود جا داده است.

در این گفت‌وگوی اینترنتی روی شبکه اجتماعی Reddit مشخص شد شرکت OnePlus هنوز طرحی برای عرضه ساعت مچی هوشمند ندارد و همچنین برنامه‌ای برای توسعه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل ویندوز ۱۰ و Ubuntu در آنها تعریف نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا