آزمایش‌های نهایی روی Galaxy C9 سامسونگ مجهز به رم ۶ گیگابایتی (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است، از امروز به مرکز استانداردسازی Geekbench رفت تا آخرین آزمایش‌ها روی آن انجام شود. برای این گوشی تراشه Snapdragon 652 به همراه هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 510 در نظر گرفته شده است. این محصول …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است، از امروز به مرکز استانداردسازی Geekbench رفت تا آخرین آزمایش‌ها روی آن انجام شود. برای این گوشی تراشه Snapdragon 652 به همراه هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 510 در نظر گرفته شده است.

galaxy-c9-2

این محصول شامل رم ۶ گیگابایتی می‌شود و همچین روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ نصب شده است. سامسونگ این گوشی را با کد SM-C9000 در سیستم داخلی خود توسعه می‌دهد. حرف C در این سری از گوشی‌ها نشان می‌دهد که فقط برای بازار چین ساخته شده است. ولی خبرگزاری Sammy گزارش داد که این محصول احتمالا در دیگر بازارهای جهانی هم به فروش می‌رسد.

galaxy-c9-3

مرکز Geekbench اعلام کرد گوشی هوشمند Galaxy C9 در آزمایش‌های تک هسته‌ای امتیاز ۱۳۰۴ را به دست آورده است و در آزمایش‌های چندهسته‌ای نیز امتیاز ۴۳۶۶ برای آن ثبت شده است. بر این اساس محصول یاد شده را می‌توان یک گوشی میان‌رده دانست.

galaxy-c9-4

پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند طی ماه جاری به عنوان بهترین محصولی در سری گوشی‌های Galaxy C سامسونگ وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا