گوشی Surface مایکروسافت مجهز به صفحه‌کلید سخت‌افزاری مغناطیسی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول که مبتنی بر ویندوز موبایل ساخته می‌شود، یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان است که با اندروید و iOS به صورت مستقیم رقابت می‌کند. سری تبلت‌های Surface مایکروسافت در بازار جهانی موفق بوده است و این شرکت پیش‌بینی می‌کند با سری گوشی‌های Surface هم بتواند در بازار سخت‌افزار به موفقیت برسد.

«بارتلمیس تارنوسکی» از طراحان به‌نام مجارستانی در عرصه محصولات الکترونیکی اعلام کرد شکل ظاهری Surface Phone با آنچه که پیش‌تر تصور می‌شد متفاوت است و این گوشی هوشمند دو قابلیت اصلی با نام‌های Type Cover و Surface Pen را شامل می‌شود.

قلم هوشمند Surface Pen در قسمت بالای گوشی تعبیه شده و برخلاف محل قرارگیری قلم Galaxy Note 7 سامسونگ است. مایکروسافت برای این گوشی هوشمند یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری طراحی کرده است که Type Cover نام دارد و به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل می‌شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی دارد و به همین خاطر استفاده از صفحه‌کلید سخت‌افزاری در آن می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در این گوشی هوشمند حسگرها جای کلیدهای سخت‌افزاری را می‌گیرند و در آن از بهترین سیستم‌های سخت‌افزاری داخلی استفاده شده است.

خروج از نسخه موبایل