گوشی Surface مایکروسافت مجهز به صفحه‌کلید سخت‌افزاری مغناطیسی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول که مبتنی بر ویندوز موبایل ساخته می‌شود، یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان است که با اندروید و iOS به صورت مستقیم رقابت می‌کند. سری تبلت‌های Surface مایکروسافت در بازار جهانی موفق بوده است و این شرکت پیش‌بینی می‌کند با سری گوشی‌های Surface هم بتواند در بازار سخت‌افزار به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول که مبتنی بر ویندوز موبایل ساخته می‌شود، یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان است که با اندروید و iOS به صورت مستقیم رقابت می‌کند. سری تبلت‌های Surface مایکروسافت در بازار جهانی موفق بوده است و این شرکت پیش‌بینی می‌کند با سری گوشی‌های Surface هم بتواند در بازار سخت‌افزار به موفقیت برسد.

microsoft-surface-3

«بارتلمیس تارنوسکی» از طراحان به‌نام مجارستانی در عرصه محصولات الکترونیکی اعلام کرد شکل ظاهری Surface Phone با آنچه که پیش‌تر تصور می‌شد متفاوت است و این گوشی هوشمند دو قابلیت اصلی با نام‌های Type Cover و Surface Pen را شامل می‌شود.
microsoft-surface-2

قلم هوشمند Surface Pen در قسمت بالای گوشی تعبیه شده و برخلاف محل قرارگیری قلم Galaxy Note 7 سامسونگ است. مایکروسافت برای این گوشی هوشمند یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری طراحی کرده است که Type Cover نام دارد و به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل می‌شود.
microsoft-surface-1

این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی دارد و به همین خاطر استفاده از صفحه‌کلید سخت‌افزاری در آن می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در این گوشی هوشمند حسگرها جای کلیدهای سخت‌افزاری را می‌گیرند و در آن از بهترین سیستم‌های سخت‌افزاری داخلی استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا