گوشی Pixel گوگل با نسخه ۷.۱ اندروید در راه ورود به بازار

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل هیچ خبر رسمی در مورد جزییات این گوشی‌ها منتشر نکرده است و با این وجود منابع آگاه می‌گویند در کنفرانس هفته آینده از دو محصول با نام‌های Pixel و Pixel XL رونمایی خواهد شد.

«ایوان بلاس» از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری که حساب کاری evleaks@ در توئیتر را مدیریت می‌کند نیز تایید کرد دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL در تاریخ ۴ اکتبر به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

بلاس در خبر جدید خود یک تصویر را نیز منتشر کرد و توضیح داد گوشی Pixel با این شکل ظاهری به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است و برای گوشی Pixel XL نیز نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت Quad HD در نظر گرفته شده است.
این گوشی‌های جدید رابط کاربری متفاوت را برای سیستم عامل اندروید ۷ شامل می‌شوند و از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید در آنها می‌توان به ویجت‌های اختصاصی گوگل، و طراحی متفاوت سیستم‌های راهبردی آن اشاره کرد.

با این توضیحات «ایوان بلاس» اعلام کرد این دو محصول نخستین گوشی‌هایی محسوب می‌شوند که روی آنها نسخه ۷.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.
هر دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL در شرکت اچ‌تی‌سی ساخته شده‌اند و احتمالا همراه با تراشه Snapdragon 821، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسند و حداقل حافظه داخلی آنها ۳۲ گیگابایت است.

خروج از نسخه موبایل