من واقعیت‌ها را گفتم، اما تعلقیم کردند

موبنا – بهادر مولایی در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر اینکه تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم است، گفت: من واقعیت‌ها را گفتم، اما انگار به آنها برخورده و من را تعلیق کردند؛ در حالی که هیچ دعوا و توهین و بی‌احترامی نکردم. او ادامه داد: سرمربی تیم ملی عنوان …

موبنا – بهادر مولایی در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر اینکه تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم است، گفت: من واقعیت‌ها را گفتم، اما انگار به آنها برخورده و من را تعلیق کردند؛ در حالی که هیچ دعوا و توهین و بی‌احترامی نکردم.

او ادامه داد: سرمربی تیم ملی عنوان کرد که من در حد المپیک نبودم و در تمرینات هم کم می‌آوردم؛ بنابراین من نیز جواب دادم، اما به فدراسیون، سرمربی یا افراد دیگر بی‌احترامی نکردم.

مولایی همچنین گفت: علی مرادی قبل از المپیک من را تعلیق کرد. او زمانی که رییس فدراسیون شد، گفت که از ورزشکاران حمایت می‌کند؛ اما از من بعد از خط خوردن از تیم ملی و تصادفی که داشتم، هیچ حمایتی نکرد.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد اینکه سرمربی خواسته بهترین نفرات را به المپیک ببرد، تصریح کرد: من در تمرینات ۱۹۵ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۵۲ کیلوگرم در دوضرب زدم. از طرفی اگر سرمربی ترکیب را مشخص می‌کرد، باید در همان اردوی کلاچای این کار را انجام می‌داد، اما او حرف آخر را نمی‌زد و رییس فدراسیون مشخص می‌کرد چه کسی انتخاب شود و چه کسی نه.

او افزود: رییس فدراسیون با رییس هیات مازندران مشکل دارد و نمی‌خواست ۷۰ درصد تیم ملی از مازندران باشد. حسین توکلی را نیز به همین دلیل برکنار کرد، چون در انتخابات هیات وزنه‌برداری مازندران به عباس رحیمی رای داده بود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا