انتشار تصاویری از یکی از معاونان صداوسیما در جبهه‌های جنگ

موبنا – علی دارابی که در سال ۶۱ در سمت مسوول فرهنگی و تبلیغی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد استان تهران مسؤولیت داشته است، تصاویری را منتشر کره است که مربوط به سال ۶۱ و قبل از عملیات فتح‌المبین در منطقه عمومی دشت عباس است. وی در توضیح این تصویر آورده است: این تصویر مربوط به قبل از …

موبنا – علی دارابی که در سال ۶۱ در سمت مسوول فرهنگی و تبلیغی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد استان تهران مسؤولیت داشته است، تصاویری را منتشر کره است که مربوط به سال ۶۱ و قبل از عملیات فتح‌المبین در منطقه عمومی دشت عباس است.

علی دارابی

انتشار تصاویری از یکی از معاونان صداوسیما در جبهه‌های جنگ

وی در توضیح این تصویر آورده است: این تصویر مربوط به قبل از عملیات فتح‌المبین در منطقه عمومی دشت عباس است. عکس‌ها مربوط به سال ١٣٦١ است و من مسؤول فرهنگی و تبلیغی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد استان تهران بودم و جمعی از روحانیون را برای فعالیت فرهنگی و تبلیغی به جبهه برده بودم. روحانی بزرگوار «سیدابوالقاسم موسوی همدانی» که در پارسایی و ساده‌زیستی شهره بود و سال گذشته به رحمت ایزدی پیوست، در عکس حضور دارد.

دارابی در ادامه این مطلب به مسؤولیت سنگین رسانه در رابطه با دفاع مقدس تاکید کرده است.

او اظهار کرده است: ما در بحث نسل سوم و چهارم انقلاب باید در همه حوزه‌ها کار جدی انجام دهیم. دفاع مقدس بخشی از انقلاب بزرگ اسلامی است. متاسفانه باید بگویم که خود انقلاب هم به درستی معرفی نشده است.

سال‌ها پیش گفتگویی کردند با «احمد بن بلا» که از رهبران انقلاب الجزایر بود و علت شکست آن انقلاب را از او سوال کردند؟ که گفت، «ما نتوانستیم انقلاب را به درستی به نسل بعد از خود منتقل کنیم.»

انتشار تصاویری از یکی از معاونان صداوسیما در جبهه‌های جنگ

دارابی که در دوره ریاست سید عزت‌الله ضرغامی، معاون سیما بوده است، همچنین با تاکید بر اینکه انقلاب باید به درستی به نسل‌های بعدی منتقل شود، مطرح کرده است: «نسل سوم و چهارم، انقلاب و جنگ را ندیده و تنها روایت‌هایی را از پدرانشان شنیده‌اند. طبیعتا رسانه در این زمینه مسؤولیت سنگینی به عهده دارد. من می‌پذیرم که ما باید برای این جامعه هدف، کار جدی‌تر و با سرعت بیشتر انجام دهیم.»

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا