دوره ریاست‌جمهوری در آذربایجان ۷ ساله شد

موبنا – به گزارش خبرنگار ما، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مظاهر پناهف، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری آذربایجان امروز (سه‌شنبه) در خصوص نتایج همه‌پرسی اخیر در این کشور گفت: در مجموع ۹۱.۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی از افزایش دوره ریاست‌جمهوری از پنج سال به هفت سال حمایت کرده‌اند. از سوی دیگر، این …

موبنا – به گزارش خبرنگار ما، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مظاهر پناهف، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری آذربایجان امروز (سه‌شنبه) در خصوص نتایج همه‌پرسی اخیر در این کشور گفت: در مجموع ۹۱.۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی از افزایش دوره ریاست‌جمهوری از پنج سال به هفت سال حمایت کرده‌اند.

از سوی دیگر، این مقام جمهوری آذربایجان تصریح کرد: بیش از ۸۸ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اخیر از اصلاحات در قانون اساسی برای حذف محدودیت‌ سنی برای عضویت در پارلمان حمایت کردند.

پناهف گفت: همچنین ۸۸.۳ درصد مردم جمهوری آذربایجان در همه‌پرسی اخیر اعلام کرده‌اند که موافق حذف شرط محدودیت سنی برای نمایندگان پارلمان هستند.

وی افزود، در همین حال، ۹۱ درصد از مردم جمهوری آذربایجان از حذف شرط محدودیت سنی برای انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور حمایت کردند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا