رایتل نخستین قرارداد MVNO را بست

موبنا – اپراتورهای تلفن همراه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موظف شدند حداکثر تا سوم آبان سال جاری حداقل یک قرارداد عمده فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و همچنین حداکثر تا سوم آذرماه ۹۵ حداقل یک قرارداد دیگر را با سایر دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO منعقد کنند. …

موبنا – اپراتورهای تلفن همراه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موظف شدند حداکثر تا سوم آبان سال جاری حداقل یک قرارداد عمده فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و همچنین حداکثر تا سوم آذرماه ۹۵ حداقل یک قرارداد دیگر را با سایر دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO منعقد کنند.
در همین راستا شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سوم خردادماه سال جاری با شرکت کیش سل پارس به عنوان یک اپراتور مجازی به توافق رسید؛ درنتیجه این توافق قرارداد همکاری دو اپراتور در همان بازه زمانی تسلیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.
براساس این خبر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اصلاحاتی را در تاریخ ۱۱ مرداد ماه سال جاری به شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام و این شرکت پس از انجام تمامی اصلاحات، قرارداد اصلاحی را در تاریخ اول شهریور ماه برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرد.
بر مبنای قرارداد همکاری شرکت کیش سل پارس با شرکت خدمات ارتباطی رایتل، شرکت مذکور به عنوان نخستین اپراتور مجازی موفق به کسب پروانه ارایه خدمات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد. قرارداد دوم شرکت رایتل نیز در دوم مهر ماه با شرکت های وب منعقد شد.

فروش و فعال سازی محصولات رایتل در تلکام
خبر دیگر از رایتل اینکه این شرکت در غرفه فروش خود در نمایشگاه تلکام آماده ارایه خدماتی نظیر فروش و فعال سازی محصولات و عملیات ترابردپذیری است.
این اپراتور در بخش فروش خود در نمایشگاه تلکام آماده خدمات رسانی به هموطنان بازدیدکننده از نمایشگاه است.
براساس این خبر بخش فروش آماده ارایه اقداماتی نظیر راهنمایی و رفع مشکل نمایندگان و توزیع کنندگان، جذب نماینده جدید، ارایه راهکارهای سازمانی به مراجعان همچنین بازدید و مذاکره با دیگر سازمان ها و شرکت های حاضر در نمایشگاه است.
همچنین واحد فروش در باجه های مستقر در نمایشگاه، آماده ارایه سیم کارت اعتباری یا دیتای رایگان در ازای دریافت رسید تخفیف مربوط به شرکت در نظرسنجی، فعال سازی سیم کارت و همچنین فروش محصولات قابل ارایه در نمایشگاه با حداکثر ۷۷ درصد تخفیف است.
ثبت نام طرح های موجود در وب سایت رایتل از طریق استقرار دو عدد کانتر در غرفه فروش الکترونیکی نیز امکان پذیر است.

بسته های نامحدود رایتل آمد
مشترکین سیم کارت های دایمی از این پس می توانند با استفاده از بسته های جدید رایتل در هزینه های خود صرفه جویی کنند.
هم راستا با تحولات جهانی در حوزه خدمات ارتباطی بسته های جدید این اپراتور به به گونه ای طراحی شده است که اکثر سرویس های آن نامحدود باشد. بنابراین آن دسته از مشترکین دایمی رایتل که با توجه به شرایط شغلی، تحصیلی یا خانوادگی خود استفاده زیادی از خدمات ارتباطی در داخل یا خارج از کشور دارند و همواره نگران هزینه های بالای آن هستند، می توانند با خرید این بسته ها بدون نگرانی از مصرف خود با کمترین هزینه از خدمات ارتباطی بهره مند شوند.
براساس این خبر در طرح جدید رایتل که «خانواده بی نهایت» نام دارد، ۵ بسته شامل بی نهایت کلاسیک، بی نهایت نقره ای، بی نهایت طلایی، بی نهایت پلاتین و بی نهایت الماس معرفی شده اند. هر کدام از این بسته ها برای قشر خاصی طراحی شده و سعی شده تمام نیازهای ارتباطی افراد در این بسته ها گنجانده شود.
طبق اعلام رایتل بسته بی نهایت کلاسیک مناسب کسانی است که می خواهند با مخاطبان رایتلی خود به صورت نامحدود ارتباط داشته باشند و همزمان با مشترکین سایر اپراتورها نیز در ارتباط باشند. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است. کاربران این بسته در هر دوره ۳۰ روزه علاوه بر تماس و پیامک نامحدود درون شبکه، از ۵۰۰ دقیقه تماس صوتی برون شبکه، ۵۰۰ پیامک برون شبکه و ۱۰ گیگابایت اینترنت نیز برخوردار هستند. قیمت بسته بی نهایت کلاسیک ۶۰ هزار تومان برای ۳۰ روز و ۱۵۰ هزار تومان برای ۹۰ روز است.
بسته بی نهایت نقره ای مناسب مشترکانی است که تمایل دارند با همه مخاطبان خود (چه رایتلی و چه غیر رایتلی) به صورت نامحدود در ارتباط باشند و از اینترنت پرسرعت همراه هم در حجم زیاد استفاده کنند. این بسته در هر دوره ۳۰ روزه شامل تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، ۱۰ گیگابایت اینترنت روزانه و ۲۰ گیگابایت اینترنت شبانه است. قیمت بسته بی نهایت نقره ای ۱۱۰ هزار تومان برای ۳۰ روز و ۳۰۰ هزار تومان برای ۹۰ روز است.
در ادامه، بسته بی نهایت طلایی مناسب کسانی است که در سفرهای خارجی نیازمند استفاده از خدمات ارتباطی در حالت رومینگ هستند. کاربران بسته بی نهایت طلایی علاوه بر همه خدمات بسته بی نهایت نقره ای، امکان استفاده از ۸۰ هزار تومان اعتبار رومینگ بین الملل در هر دوره ۳۰ روزه را نیز دارند. قیمت بسته بی نهایت طلایی۳۰ روزه ۱۶۰ هزار تومان و قیمت بسته بی نهایت طلایی ۹۰ روزه ۴۵۰ هزار تومان است.
بسته بعدی از این خانواده بسته بی نهایت پلاتین است. این بسته مناسب کسانی است که برقراری ارتباط (تماس صوتی و پیامک بین الملل) از داخل کشور با کشورهای خارجی جز الویت های آن هاست. ارتباط با تمام مشترکین رایتلی و غیررایتلی به صورت نامحدود و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه از دیگر مزایای این بسته است.
مشترکین این بسته در هر دوره ۳۰ روزه امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، ۶۰ دقیقه تماس صوتی بین الملل، ۶۰ عدد پیامک بین الملل، ۲۰ گیگابایت اینترنت روزانه و ۲۰ گیگابایت اینترنت شبانه را خواهند داشت. قیمت بسته بی نهایت پلاتین ۳۰ روزه ۲۱۰ هزار تومان و قیمت بسته بی نهایت پلاتین ۹۰ روزه ۶۰۰ هزار تومان است.
در نهایت بسته بی نهایت الماس مناسب کسانی است که به تمامی سرویس های گفته شده نیاز دارند. برقراری ارتباط با ده ها کشور خارجی، استفاده از خدمات ارتباطی در سایر کشورها و ارتباط نامحدود با مشترکین رایتلی و غیر رایتلی در کنار دسترسی به اینترنت پرسرعت نامحدود از مزایای این بسته است.
برای مشترکین بسته بی نهایت الماس در هر دوره ۳۰ روزه، امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون و برون شبکه، ۶۰ دقیقه تماس صوتی بین الملل، ۶۰ عدد پیامک بین الملل، ۸۰ هزار تومان اعتبار رومینگ بین الملل، ۲۰ گیگابایت اینترنت روزانه و ۲۰ گیگابایت اینترنت شبانه فراهم است.
قیمت بسته بی نهایت الماس ۳۰ روزه ۲۶۰ هزار تومان و قیمت بسته بی نهایت الماس ۹۰ روزه ۷۵۰ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا