رونمایی از وای فای شهری در تلکام ۲۰۱۶

موبنا – محمدرضا بیدخام در این باره اعلام کرد که این طرح به منظور ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح اماکن عمومی شهر تهران اجرا خواهد شد. سخنگوی مخابرات استان تهران همچنین گفت:پس از راه اندازی طرح Public Wi‏‏-Fi مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران قادر خواهند بود در مراکز منتخب از طریق نام …

موبنا – محمدرضا بیدخام در این باره اعلام کرد که این طرح به منظور ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح اماکن عمومی شهر تهران اجرا خواهد شد.
سخنگوی مخابرات استان تهران همچنین گفت:پس از راه اندازی طرح Public Wi‏‏-Fi مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران قادر خواهند بود در مراکز منتخب از طریق نام کاربری و رمز عبور خود بدون پرداخت هزینه مجزا، مشابه زمان استفاده از سرویس اینترنت در محل نصب سرویس، در مراکز شهری نیز به استفاده از این سرویس بپردازند.
بیدخام افزود:سایر شهروندانی که درحال حاضر درخواست کننده اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات نیستند می توانند بصورت آنلاین در هر یک از مکان های عمومی که امکان دسترسی به این سرویس وجود دارد با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به اینترنت پرسرعت بی سیم مخابرات متصل شده و از این سرویس بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا