خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی استان گلستان توسعه یابد

موبنا – حسن صادقلو شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی بر مستندسازی شیوه‌های اقدام در ارائه خدمات به جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موفق استان باید شیوه‌های خود را به صورت مستند درآورند و در شورای اداری ارائه کنند تا حساسیت نسبت به این شاخص‌ها بیشتر شود. وی افزود: با مهم شمردن …

موبنا – حسن صادقلو شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی بر مستندسازی شیوه‌های اقدام در ارائه خدمات به جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موفق استان باید شیوه‌های خود را به صورت مستند درآورند و در شورای اداری ارائه کنند تا حساسیت نسبت به این شاخص‌ها بیشتر شود.
وی افزود: با مهم شمردن توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی گفت: خدمات این حوزه بسیار وسیع است و موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود و دستگاه‌های اجرایی استان این موضوع را مد نظر قرار دهند.
استاندار گلستان با تاکید بر گسترش اجرای نظام الکترونیک در افزایش ارائه خدمات به جامعه تصریح کرد: خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های اجرائی استان گلستان توسعه یابد.
صادقلو با بیان این که دین اسلام الگوی خوبی برای ارایه خدمات بی‌منت معرفی می‌کند گفت: باید خدمت با تولید فکر، ایده و نقشه راه جدید همراه باشد و در مسیر خدمات‌رسانی سکون جایگاهی ندارد.
وی جوهره آدمی را خدمت دانست و اظهار کرد: خدمت توفیق است و نباید منت باشد و همواره باید ایده و نقشه‌های جدید در راه خدمت اتفاق بیفتد.
استاندار گلستان گفت: باید برگزاری جشنواره شهید رجایی جدی‌تر گرفته شود و نتیجه آن برای ارتقای کارکرد دستگاه‌ها در ارایه خدمات به جامعه مورد بررسی قرار گرفته و اعلام عمومی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا