iOS 10 نیامده به‌روز شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – آن دسته از کاربرانی که دستگاه‌های موبایلی اپل را مورد استفاده قرار می‌دهند، با دنبال کردن مسیر زیر می‌توانند این نسخه جدید را در اختیار بگیرند: Settings> General> Software Update. حجم این نسخه به‌روزشده از سیستم عامل موبایلی اپل ۳۳ مگابایت است و کاربران پس از دریافت آن می‌بایست به نکات …

موبنا، رضا خواجه‌وند – آن دسته از کاربرانی که دستگاه‌های موبایلی اپل را مورد استفاده قرار می‌دهند، با دنبال کردن مسیر زیر می‌توانند این نسخه جدید را در اختیار بگیرند: Settings> General> Software Update.

حجم این نسخه به‌روزشده از سیستم عامل موبایلی اپل ۳۳ مگابایت است و کاربران پس از دریافت آن می‌بایست به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • حل مشکلی که باعث می‌شود سیستم کنترل صوتی هدفون به صورت موقت از کار بیفتد
  • حل مشکلی که باعث می‌شود قابلیت Photos هنگام استفاده از سرویس اینترنتی iCloud Photo Library برای برخی کاربران از کار بیفتد
  • حل مشکل برای جلوگیری از نصب برخی افزونه‌های نرم‌افزاری

ios-10-update-1

اپل با اشاره به این مشکلات اعلام کرد با نصب iOS 10.0.2 کلیه کاربرانی که از دستگاه‌های موبایلی این شرکت استفاده می‌کنند، با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند شد.

نوشته های مشابه

لازم به ذکر است در شرکت آمریکا اپراتور مخابراتی T-Mobile به کلیه مشترکان خود اعلام کرده بود تا رفع مشکلات مذکور، صاحبان دستگاه‌های آیفون ۶،‌ آیفون ۶ Plus و آیفون SE سیستم عامل iOS 10 را نصب نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا