دو گوشی جدید هوواوی مخصوص علاقمندان به عکاسی

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این سه آگهی تبلیغاتی تاکید اصلی بر قابلیت‌های دوربین دیجیتالی دو گوشی هوشمند مذکور بود و هوواوی سعی کرد به همگان اعلام کند که امکانات و توانمندی‌های دوربین در این دو گوشی هوشمند با همه محصولات مشابه متفاوت است.

هر دو گوشی Nova و Nova Plus دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده‌اند و دوربین اصلی آنها با یکدیگر متفاوت است. گوشی Nova Plus همراه با حسگر تصویری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به سیستم اپتیکال تثبیت تصویر (OIS) عرضه می‌شود و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به گزینه تشخیص چهره، اتوفوکوس، و تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل اشاره کرد.

گوشی هوشمند Nova حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی خود برگزیده است و برای آن نیز قابلیت اوپتیکال تثبیت تصویر و فیلمبرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل در نظر گرفته شده است.

شرکت چینی هوواوی اعلام کرد این دو گوشی هوشمند به واسطه امکاناتی که در دوربین دیجیتالی خود جا داده‌اند، بسیار کاربردی و جذاب هستند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود فروش بالایی داشته باشند. هوواوی ترجیح داد در مرحله کنونی توضیحات بیشتری در مورد دیگر قابلیت‌های این دو محصول اعلام نکند.

خروج از نسخه موبایل