اظهارات رامبد جوان راجع به درآمد نجومی‌اش از خندوانه

موبنا – وی افزود: قراردادهای من بسیار شفاف و به دور از هرگونه حاشیه‌ای است و چنین رقم‌هایی که در مورد دستمزد من بیان می‌شود کذب محض است و تلویزیون چنین رقم‌هایی را به هیچ عنوان پرداخت نمی‌کند. جوان در ادامه به تولید فصل چهارم «خندوانه» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول تدوین قسمت‌های …

موبنا – وی افزود: قراردادهای من بسیار شفاف و به دور از هرگونه حاشیه‌ای است و چنین رقم‌هایی که در مورد دستمزد من بیان می‌شود کذب محض است و تلویزیون چنین رقم‌هایی را به هیچ عنوان پرداخت نمی‌کند.

جوان در ادامه به تولید فصل چهارم «خندوانه» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول تدوین قسمت‌های پایانی فصل سوم هستیم و پس از آن روی فصل چهارم تمرکز خواهیم کرد. در فصل چهارم با تغییر دکور و آیتم‌های جدیدی روبه رو خواهیم شد و سعی می‌کنیم تمام مواردی که توانست مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد را پوشش بیشتری دهیم.

وی در مورد لباهنگ مردمی اظهار داشت: در مورد لباهنگ مردمی هم صحبت‌هایی شده و دوست داریم که در فصل جدید آن را عملی کنیم که آن هم بستگی به موافقت شبکه دارد.

وی خاطرنشان کرد: «خندوانه» تا پایان هفته آینده پخش می‌شود و بعد از پایان محرم و صفر با فصل جدید مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

 منبع:باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا