گوگل روتر وای – فای تولید کرد

موبنا – به گزارش آندروید پلیس، قرار است رونمایی از این روتر همزمان با عرضه گوشی های گوگل موسوم به پیکسل و پیکسل ایکس ال صورت بگیرد. گوگل در آینده نزدیک ابزار کنترل هوشمند لوازم منزل موسوم به Google Home و Chromecast Ultra فوق دقیق خود برای دسترسی به برنامه های ویدئویی با کیفیت بالا …

موبنا – به گزارش آندروید پلیس، قرار است رونمایی از این روتر همزمان با عرضه گوشی های گوگل موسوم به پیکسل و پیکسل ایکس ال صورت بگیرد. گوگل در آینده نزدیک ابزار کنترل هوشمند لوازم منزل موسوم به Google Home و Chromecast Ultra فوق دقیق خود برای دسترسی به برنامه های ویدئویی با کیفیت بالا را عرضه می کند.

این روتر دارای برخی قابلیت های هوشمند هم خواهد بود که مشابه با OnHub است.

گفته می شود access pointهای متعدد این روترها قابل مرتبط شدن با یکدیگر هستند و با استفاده از آنها می توان یک شبکه بزرگ بی سیم ایجاد کرد. ادعایی که نمی توان تا زمان عرضه این محصول در موردش قضاوت کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های فنی این روتر در دسترس نیست، اما گفته می شود این روتر وای –فای گوگل مشابه با بلندگوی اکوی آمازون عمل می کند. بدیهی است این روتر باید در مقایسه با محصولات رقیب از سرعت و انعطاف بیشتری برخوردار باشد، در غیر این صورت مورد توجه قرار نمی گیرد.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا