سازنده هدست واقعیت مجازی حامی ترامپ از آب درآمد

موبنا – به گزارش فوربس، لاکی ۱۰ هزار دلار به این سازمان اعطا کرده و البته برنامه ای برای کمک مالی بیشتر به این مجموعه ندارد. ثروت وی توسط نشریه فوربس بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار برآورد می شود که بخش عمده آن ناشی از فروش اوکولوس به فیس بوک است. این سازمان حامی ترامپ …

موبنا – به گزارش فوربس، لاکی ۱۰ هزار دلار به این سازمان اعطا کرده و البته برنامه ای برای کمک مالی بیشتر به این مجموعه ندارد. ثروت وی توسط نشریه فوربس بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار برآورد می شود که بخش عمده آن ناشی از فروش اوکولوس به فیس بوک است.

این سازمان حامی ترامپ قبلا هم خواستار حمایت مالی از سایت Reddit شده بود و حالا در همین سایت به علت تلاش پالمر لاکی برای حمایت از ترامپ بحث های تندی به راه افتاده است.

سازمان یاد شده از محل کمک های دریافتی تنها به کرایه کردن یک بیلبورد تبلیغاتی دیجتال در پیتسبورگ پرداخته و در آن به تمسخر هیلاری کلینتون پرداخته است. مدیران اکثر شرکت های فناوری بزرگ امریکا در آشکار یا پنهان از هیلاری کلینتون حمایت می کنند و ترامپ در میان این قشر از جامعه آمریکا حامیان جدی ندارد.

چندی قبل ادعا شده بود گوگل نتایج جستجوهای خود و فیس بوک روندهای خبری این شبکه های اجتماعی را به گونه ای دستکاری می کند که نتایج حاصله به نفع هیلاری کلینتون و به ضرر ترامپ باشد.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا