گوگل از تندیس گوشی‌های Pixel و Pixel XL رونمایی کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز مراکز خبری عکس‌های از یک اثر هنری در بروکلین را منتشر کردند که تبلیغ جدید گوگل برای رونمایی از گوشی‌های جدید محسوب می‌شود. این اثر هنری در اصل یک تندیس ویژه محسوب می‌شود که در «پارک پل بروکلین» نصب شده است. گوگل در این تندیس تاریخ ۴ اکتبر را هم …

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز مراکز خبری عکس‌های از یک اثر هنری در بروکلین را منتشر کردند که تبلیغ جدید گوگل برای رونمایی از گوشی‌های جدید محسوب می‌شود. این اثر هنری در اصل یک تندیس ویژه محسوب می‌شود که در «پارک پل بروکلین» نصب شده است.

گوگل در این تندیس تاریخ ۴ اکتبر را هم به صورت مستقیم اعلام کرده است، در کنار آن قاب گوشی به نمایش درآمده است و از آن هم حرف G به عنوان نماد شرکت گوگل به چشم می‌خورد. پایه اصلی که این تندیس روی آن قرار دارد با هشتگ MadeByGoogle# علامتگذاری شده است.

google-pixel-2

گوگل پیش‌بینی کرده است در تاریخ چهارم اکتبر از دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL رونمایی کند. این طور که از مد‌ت‌ها قبل گفته شده بود، شرکت HTC وظیفه تولید این گوشی‌ها را برعهده دارد و بر این اساس قرار است این برند جدید جایگزین سری گوشی‌های Nexus شود.

google-pixel-3

گوشی Pixel نمایشگر ۵ اینچی را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل شامل می‌شود و همچنین تراشه Snapdragon 820 را به همراه چهار هسته ۲.۱۵ گیگاهرتزی، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در خود جا داده است. در قسمت پشت این گوشی حسگر اثر انگشت دیده می‌شود، دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و سیستم عامل اندروید ۷.۰ روی آن نصب شده است.

گوشی هوشمند Pixel XL نیز نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی دارد که از دیگر قابلیت‌های متمایز آن می‌توان به بدنه فلزی اشاره کرد. هر دو گوشی استاندارد IP53 را در اختیار دارند تا ضدآب و ضدگردوغبار شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا