نتانیاهو: ایران تهدیدی برای جهان است!

موبنا – به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنرانی پرداخت که سخنان وی با استقبال چندانی مواجه نشد. نتانیاهو در این سخنرانی مدعی شد، دولت‌ها در کشورهای مختلف باید نگاه خود را به اسرائیل تغییر دهند و به توانمندی‌های آن …

موبنا – به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنرانی پرداخت که سخنان وی با استقبال چندانی مواجه نشد.

نتانیاهو در این سخنرانی مدعی شد، دولت‌ها در کشورهای مختلف باید نگاه خود را به اسرائیل تغییر دهند و به توانمندی‌های آن در حوزه‌های فناوری، سایبری و غیره توجه داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ تغییراتی اساسی در جهان عرب اتفاق می‌افتد و کشورهای عربی در منطقه متوجه می‌شوند که اسرائیل دشمن آن ها نیست بلکه یک هم‌پیمان است. دشمن مشترک آنها ایران و داعش هستند و هدف مشترک آن ها تامین امنیت و صلح است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد، روابط دیپلماتیک این رژیم دچار تحولی بزرگ شده است و در عین حال روابطی بسیار حسنه میان آن و آمریکا وجود دارد. نتانیاهو از تعهد واشنگتن در قبال سیاست بلندمدت خود نسبت به اسرائیل قدردانی کرد.

وی همچنین اظهارات محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مجمع عمومی و انتقاد وی از بیانیه بالفور را محکوم کرد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمادگی آغاز مذاکرات را دارد و در این راستا می‌تواند از محمود عباس برای سخنرانی در کنست دعوت کند و خود نیز در رام‌الله با فلسطینی‌ها سخن بگوید.

نتانیاهو در بخش دیگری از یاوه‌گویی‌های خود این ادعا را مطرح کرد که ایران بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی، منطقه و نهایتا سراسر جهان است.

وی در ادامه این اظهارات به آزمایش‌های موشکی بالستیک ایران اشاره کرد و این آزمایش‌ها را برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست.

نتانیاهو که رژیم متبوعش بزرگ‌ترین حامی تروریسم است، ادعا کرد: ایران تهدیدی برای سراسر جهان است و این تهدید مربوط به گذشته نمی‌شود بلکه شامل حال است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا