چگونه می‌توانید در مسابقه دوبله تلویزیون شرکت کنید؟

موبنا – فراخوان شرکت در مسابقه «جادوی صدا» از طریق پخش کلیپ، زیرنویس تلویزیونی و سایت شبکه سه از امروز شروع شده است. علاقمندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند به سایت شبکه سه به آدرس tv3.ir مراجعه کنند. سری دوم مسابقه «جادوی صدا» به تهیه‌کنندگی حسین حسینخانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست …

موبنا – فراخوان شرکت در مسابقه «جادوی صدا» از طریق پخش کلیپ، زیرنویس تلویزیونی و سایت شبکه سه از امروز شروع شده است.

علاقمندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند به سایت شبکه سه به آدرس tv3.ir مراجعه کنند.

سری دوم مسابقه «جادوی صدا» به تهیه‌کنندگی حسین حسینخانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در ۲۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای، قرار است بهار ۹۶ از شبکه سه سیما پخش شود.

در اطلاعیه جادوی صدا آمده است:

نوشته های مشابه

هنر و فن دوبله و گویندگی فیلم در ایران علاقمندان بی شماری به ویژه در بین جوانان دارد ، با توجه به اهمیت این هنر و خیل مشتاقان دوبله در سراسر کشور و نیز استقبال گسترده مردم و مخاطبان از سری اول برنامه مسابقه جادوی صدا که در بهار سال جاری (فروردین و اردیبهشت ۹۵) از شبکه سه سیما پخش شد ، گروه اجتماعی این شبکه تصمیم به تهیه و تولید سری دوم این مسابقه برای پخش در ایام نوروز (بهار ۹۶) دارد . لذا مانند سری نخست از علاقمندان به شرکت در مسابقه ثبت نام بعمل می آید.

حداقل تحصیلات : دانشجو
این مسابقه محدودیت سنی ندارد
پایان مهلت ثبت نام ۱۰ مهر ماه می باشد
برنامه جادوی صدا و شبکه سه سیما هیچگونه تعهدی برای جذب و بکارگیری شرکت کنندگان در مسابقه نخواهد داشت. اما سازمان صداوسیما صرفا در صورت نیاز می تواند به تشخیص کارشناسان خود از بین شرکت کنندگان ، برخی از ایشان را برای همکاری موردی انتخاب نماید .

نحوه ثبت‌نام و شرکت در مسابقه:

ثبت‌نام و ارسال آثار به دو شکل صورت می‌گیرد:

الف – دوبله به جای بازیگر یا شخصیتی از فیلم هایی که در سایت قرار گرفته .

در این بخش شرکت‌کنندگان باید یک یا چند فیلم از فیلم هایی که در سایت قرار داده شده را دانلود کرده و به جای شخصیت مشخص شده صحبت کنند و فایل صوتی دوبله خودشان را برای ما ارسال کنند.

ب – بخش آزاد

در این بخش شرکت کنندگان باید یک دقیقه از یک فیلم دلخواه را جدا کرده و به جای یکی از شخصیت ها صحبت کنند و فایل تصویری دوبله خودشان را برای ما ارسال کنید.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا