امکان ذخیره سازی عکس های پیش نویس برای کاربران اینستاگرام فراهم شد

موبنا – به لطف این تغییر کاربران این شبکه اشتراک گذاری عکس از این پس قادر خواهند بود کار روی یک پست را آغاز کرده و سپس نسخه ای از تغییرات اعمال شده روی آن را ذخیره سازی نمایند تا بعدا در فرصت مناسب تکمیلش کنند. گزینه جدید زمانی نمایش داده می شود که دکمه …

موبنا – به لطف این تغییر کاربران این شبکه اشتراک گذاری عکس از این پس قادر خواهند بود کار روی یک پست را آغاز کرده و سپس نسخه ای از تغییرات اعمال شده روی آن را ذخیره سازی نمایند تا بعدا در فرصت مناسب تکمیلش کنند.

گزینه جدید زمانی نمایش داده می شود که دکمه Back را روی اپلیکیشن انتخاب نمایید؛ این در حالی است که پیشتر با اشاره روی این دکمه کلیه تغییرات اعمال شده روی پست شما به کلی از بین می رفتند.

گفتنی است که قابلیت یاد شده نخستین بار در جولای گذشته مورد تست و بررسی قرار گرفت. در آن زمان، شماری از کاربران اعلام کردند که گزینه ای تحت عنوان Save Draft را در اپلیکیشن هایشان مشاهده کرده اند. یک ماه بعد این دکمه برای جمعیت گسترده تری از کاربران نمایش داده شد اما در آن زمان، اینستاگرام صرفا مشغول تست آن قابلیت بود.

حتی یکی از سخنگویان این شرکت در مصاحبه ای که در همین رابطه انجام داد اعلام نمود: ما همواره راهکارهای تازه برای بهبود تجربه اینستاگرام را مورد بررسی قرار میدهیم و امروز نیز این قابلیت در اختیار همه قرار می گیرد.

به لطف ویژگی یاد شده، بعد ازآنکه افکت ها، فیلترها، کپشن یا زیرنویس عکس و موقعیت خود را به آن اضافه کردید، می توانید روی فِلش Back در گوشه بالا، سمت چپ تصویر اشاره نمایید تا دکمه ای با عنوان Save Draft برایتان نمایش داده شود.

باید درنظر داشته باشید که این گزینه تنها در صورتی برایتان نمایش داده می شود که تغییراتی را روی عکس خود اعمال کرده باشید؛ یعنی آن را ویرایش کرده، فردی را تگ نموده یا توضیحات و موقعیت جغرافیایی را به تصویر اضافه کرده باشید.

بعد از این مرحله، چنانچه بخواهید بعدا دوباره روی آن عکس کار کنید، کافیست روی آیکون دوربین در بخش پایینی صفحه اشاره کرده و سپس گزینه Library را انتخاب نمایید. با این کار، پست های مختلف در بخش پایینی و با عنوان Drafts یا پیش نویس ها برایتان نمایش داده می شوند.

 منبع: دیجیاتو 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا