دفتر ویژه داعش برای یک قاچاق شرم‌آور

موبنا – روزنامه دیلی‌میل انگلیس نوشت: داعش از پزشکان خارجی برای سالم نگهداشتن اعضای بدن قربانیان خود استفاده می‌کند تا بتواند آنها را به مافیای تجارت بدن انسان بفروشد و با پول آن سلاح بخرد و برای عملیات نظامی هزینه کند. برای انجام این تجارت شرم‌آور، داعش دفتر ویژه‌ای برای قاچاق و فروش اعضای بدن …

موبنا – روزنامه دیلی‌میل انگلیس نوشت: داعش از پزشکان خارجی برای سالم نگهداشتن اعضای بدن قربانیان خود استفاده می‌کند تا بتواند آنها را به مافیای تجارت بدن انسان بفروشد و با پول آن سلاح بخرد و برای عملیات نظامی هزینه کند.

برای انجام این تجارت شرم‌آور، داعش دفتر ویژه‌ای برای قاچاق و فروش اعضای بدن انسان از قبیل قلب، کبد و معده دایر کرده و آنها را در بازار سیاه مافیای جهانی به قیمت گزاف می‌فروشد.

بعضی پزشکان عراقی می‌گویند داعش در موصل، پزشکان عراقی را از برقراری ارتباط با آن دسته از پزشکان خارجی که برای فروش بدن انسان استخدام کرده ممنوع کرده است.

کاهش درآمد نفتی و مالیات‌هائی که داعش به دلیل آزاد شدن بخش مهمی از مناطق اشغال شده توسط این گروه از آنها محروم شده موجب روی آوردن به فروش اعضای بدن انسان شده است.

 منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا