قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل به این نتیجه رسیده است که فناوری‌های قدیمی باید کنار گذاشته شوند و یکی از انواع آن هدفون‌های معمولی است که عمر آن به سر رسیده و فناوری‌های جدیدتر باید جایگزین آن شود. ولی بسیاری از کاربران جهان به این هدفون‌ها عادت دارند و همچنان می‌خواهند در گوشی جدید خود …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل به این نتیجه رسیده است که فناوری‌های قدیمی باید کنار گذاشته شوند و یکی از انواع آن هدفون‌های معمولی است که عمر آن به سر رسیده و فناوری‌های جدیدتر باید جایگزین آن شود. ولی بسیاری از کاربران جهان به این هدفون‌ها عادت دارند و همچنان می‌خواهند در گوشی جدید خود از آن استفاده کنند.

قاب جدیدی که برای آیفون ۷ عرضه شده است daptr است که نمونه‌های قبلی آن نیز برخی لوازم جانبی را برای گوشی‌های اپل ارایه می‌کرد. به عنوان مثال، این قاب برای گوشی آیفون ۶ یک باتری ثانوی را شامل می‌شد.

iphone-7-daptr-case-2

مدل جدید این قاب از جنس فلز ساخته شده و اطراف آن را یک لاستیک مقاوم پوشانده است. این قاب همچنین یک صفحه لمسی محافظ برای نمایشگر آیفون را شامل می‌شود تا به صورت کامل از گوشی شما مراقبت کند.

iphone-7-daptr-case-3

ولی مهم‌ترین نکته قاب محافظ آیفون ۷ که آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، استفاده از جک استاندارد هدفون در آن است. این قاب محافظ پس از اتصال به بدنه، به شما امکان می‌دهد ورودی هدفون ۳٫۵ میلیمتری را به آن متصل کنید.

این قاب محافظ با جک استاندارد ورودی ۳٫۵ میلیمتری هدفون به قیمت ۴۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا