برنامه ریزی برای راهپیمایی عظیم عید غدیر

موبنا – حجت الاسلام اسدی، قائم مقام دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در رابطه با برنامه های این ستاد برای دهه امامت اعلام کرد: هویت این ستاد جمعی است و بیش از ۳۶ مجموعه مختلف فعال در مباحث مهدوی، عضو این ستاد هستند. بنابراین، بیشتر فعالیت ستاد، همچنان که از عنوان آن پیداست …

موبنا – حجت الاسلام اسدی، قائم مقام دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در رابطه با برنامه های این ستاد برای دهه امامت اعلام کرد: هویت این ستاد جمعی است و بیش از ۳۶ مجموعه مختلف فعال در مباحث مهدوی، عضو این ستاد هستند. بنابراین، بیشتر فعالیت ستاد، همچنان که از عنوان آن پیداست معطوف به ایجاد هماهنگی و همکاری میان مجموعه های مختلف بوده و اغلب برنامه ها توسط نهادها و موسسات مهدوی اجرا می شود.

وی افزود: با این حال یکی از طرح هایی که به مناسبت دهه امامت در این ستاد، برنامه ریزی و مقدمات آن نیز فراهم شده، برنامه راهپیمایی عظیم روز عید غدیر است.

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: این راهپیمایی با تکیه بر محوریت خطبه غدیر و فقراتی از آن که به صورت خاص درباره مباحث مهدوی ایراد شده، در روز عید غدیر انجام می شود.

قایم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در ادامه گفت: اقشار مختلف مردمی همراه با خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و خادمان مسجد مقدس جمکران در این راهپیمایی شرکت می کنند. در حالی که سادات محترم از خادمان جمکران و حرم کریمه اهل بیت(س)، پیشاپیش جمعیت به سوی مسجد مقدس جمکران حرکت می کنند.

اسدی همچنین از برپایی کاروان غدیر به صورت نمادین خبر داد و یادآور شد: سعی شده کاروان غدیر به شکل نمادین در این برنامه گنجانده شود. به این صورت که جمعیت راهپیمایان مسیر مورد نظر را طی کرده و وارد صحن مطهر مسجد جمکران می شوند و در آنجا، خطبه غدیر با تاکید بر محورهای مهدوی آن بازخوانی می شود.

 منبع: قدس آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا