شرط عجیب برای افزایش قرارداد ملی پوش پرسپولیس

موبنا – محمد انصاری یکی از بازیکنانی است که از سال گذشته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس انتخاب شد و تا اینجا هم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. این موضوع باعث شد که خیلی ها منتظر باشند تا رقم قرارداد این بازیکن که فصل قبل ۱۵۰ میلیون تومان بوده امسال …

موبنا محمد انصاری یکی از بازیکنانی است که از سال گذشته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس انتخاب شد و تا اینجا هم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

این موضوع باعث شد که خیلی ها منتظر باشند تا رقم قرارداد این بازیکن که فصل قبل ۱۵۰ میلیون تومان بوده امسال افزایش پیدا کند اما در عین تعجب رقم قرارداد این بازیکن امسال هم همان ۱۵۰ میلیون تومان بسته شده و با آپشن ها به ۲۳۰ میلیون رسیده است!

انصاری که جزو بی حاشیه ترین بازیکنان سال های اخیر پرسپولیس بوده البته به این رقم قرارداد معترض شد و حتی مدیر برنامه هایش هم جلساتی با مدیران باشگاه برگزار کرد اما نتیجه ای در بر نداشت.

بر اساس این گزارش، مدیران باشگاه به انصاری گفته اند اگر قرار است رقم قراردادش افزایش پیدا کند باید قرارداد خود را با این باشگاه ۲ سال دیگر تمدید کند و این بازیکن هنوز پاسخی به این موضوع نداده است.

بی شک این درخواست، منطقی نیست و این بازیکن باید برای فصل جاری رقم قراردادش که بسیار پایین است بدون شرط افزایش یابد.

این پیشنهاد پیش از این هم به کمال کامیابی نیا داده شده بود اما این بازیکن ۳ روز به عنوان قهر در تمرینات پرسپولیس پیش از شروع لیگ شرکت نکرد.

منبع :کاپ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا