شکایت از سامسونگ به علت انفجار باتری گلکسی نوت ۷

موبنا – به گزارش رویترز، جاناتان استروبل در شکایت خود که اولین نوع از این نوع در آمریکاست شرکت کره‌ای سامسونگ را به علت این آسیب دیدگی مقصر دانسته است. این شکایت یک روز پس از فراخوان عمومی سامسونگ برای جمع آوری یک میلیون باتری گوشی نوت ۷ در آمریکا تقدیم دادگاه شده و نشان …

موبنا – به گزارش رویترز، جاناتان استروبل در شکایت خود که اولین نوع از این نوع در آمریکاست شرکت کره‌ای سامسونگ را به علت این آسیب دیدگی مقصر دانسته است.

این شکایت یک روز پس از فراخوان عمومی سامسونگ برای جمع آوری یک میلیون باتری گوشی نوت ۷ در آمریکا تقدیم دادگاه شده و نشان دهنده جدی تر شدن بحران برای سامسونگ است. این شرکت قصد دارد برای جلوگیری از تکرار این مشکل برای ساخت باتری گوی های نوت ۷ از این به بعد از یک شرکت چینی مستقل و نه از زیرمجموعه های خود کمک بگیرد.

بر اساس گزارش ها ۹۲ درصد از باتری‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا بیش از حد داغ می کنند و تا به حال ۲۶ گزارش سوختگی بدن و ۵۵ گزارش خسارت به اموال کاربران این گوشی به طور رسمی در آمریکا ثبت شده است.

آقای استروبل ۲۸ ساله می‌گوید انفجار گوشی نوت ۷ سامسونگ در تاریخ ۹ سپتامبر و زمانی رخ داد که وی در ساحل به سر می برد. به گفته وی آتش سوزی گوشی در شلوار وی باعث سوختگی شدید پای راست او شده است. وی می گوید انگشت شست دست چپش هم بعد از تلاش برای خارج کردن گوشی از جیب به شدت سوخته است. پزشکان نیز این سوختگی را از نوع درجه دوم عمیق تشخیص داده اند.

شاکی ۲۸ ساله خواستار پرداخت هزینه های پزشکی خود توسط سامسونگ و همین طور جبران خسارات ناشی از عدم حضور در محل کار و درد و رنج ناشی از جراحت شده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا