ارتقای لپ تاپ محبوب دل با تراشه تازه و افزایش عمر باتری

موبنا – به گزارش ورج، دل مدل نقره ای رنگ این لپ تاپ را هم طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است. کاربران برای انتخاب نمایشگر این لپ تاپ دو حق انتخاب دارند. یکی خرید آن با نمایشگر لمسی Quad HD+ و دیگری خرید نمایشگر Full HD 1080p. البته نمایشگر مذکور هم در صورت …

موبنا – به گزارش ورج، دل مدل نقره ای رنگ این لپ تاپ را هم طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است. کاربران برای انتخاب نمایشگر این لپ تاپ دو حق انتخاب دارند. یکی خرید آن با نمایشگر لمسی Quad HD+ و دیگری خرید نمایشگر Full HD 1080p. البته نمایشگر مذکور هم در صورت تمایل کاربران به صورت لمسی درمی آید.

با خرید لپ تاپی که نمایشگر دوم بر روی آن لمس شده عمر باتری لپ تاپ دل به ۲۲ ساعت افزایش می یابد. البته اگر از این لپ تاپ برای مشاهده طولانی مدت ویدئو و وبگردی استفاده شود عمر باتری آن تنها برای ۱۳ ساعت کافی خواهد بود. البته این رقم هم در مقایسه با لپ تاپ های مشابه قابل توجه است.

استفاده از پردازنده های Kaby Lake هم با حق انتخاب هایی همراه است و کاربران می توانند بین مدل های Core i3، Core i5 و Core i7 یکی را انتخاب کنند.

برای نصب رم هم سه گزینه ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایت و برای نصب حافظه نیز چهار گزینه ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و در نهایت یک ترابایت در دسترس است. پردازنده گرافیکی HD Graphics 650 اینتل و ارتقای سرعت وای – فای با استفاده از سخت افزار Killer 1535 AC از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است.

مدل به روزشده XPS 13 از ۴ اکتبر روانه بازار می شود و قیمت مدل طلایی آن ۱۵۰۰ دلار خواهد بود. مدل قدیمی تر این لپ تاپ هم اکنون ۸۰۰ دلار قیمت دارد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا