به کمک این گجت با انگشتان خود تماس تلفنی برقرار کنید

موبنا، رضا خواجه‌وند – طرح توسعه این دستبند هوشمند وارد مرکز Kickstarter شده است و زمانی که آن را به مچ دست می‌بندید، می‌توانید با انگشتان خود تماس تلفن برقرار کنید یا اینکه به تماس‌ها پاسخ دهید. این دستبند یک سیستم هوشمند لرزاننده مخصوص پوست را شامل می‌شود که با فناوری ارتباطی بلوتوث ترکیب شده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – طرح توسعه این دستبند هوشمند وارد مرکز Kickstarter شده است و زمانی که آن را به مچ دست می‌بندید، می‌توانید با انگشتان خود تماس تلفن برقرار کنید یا اینکه به تماس‌ها پاسخ دهید.

این دستبند یک سیستم هوشمند لرزاننده مخصوص پوست را شامل می‌شود که با فناوری ارتباطی بلوتوث ترکیب شده است. دستبند قادر است از طریق بلوتوث سیگنال‌های صوتی را از گوشی هوشمند دریافت کند. زمانی که این سیگنال‌ها دریافت شد، لرزش‌های کوچک را در دست شما ایجاد می‌کند از این طریق می‌توانید با قرار دادن انگشت در کنار گوش و دهان، تماس صوتی را برقرار کنید.

kickstarter-sgnl-2

زمانی که انگشت دست در کنار گوش قرار می‌گیرد، لرزش‌ها منعکس می‌شوند و صدا به گوش شما می‌رسد. این طرح به صورت اولیه ارایه شده است و با این وجود کارشناسان در نمونه اولیه ساخته شده از این دستبند موفق شدند صدا را به کمک انگشتان دست به راحتی منتقل کنند.

دستبند هوشمند Sgnl از باتری پلیمری لیتیومی استفاده می‌کند که قادر است تا ۵۰۰ بار شارژ شود. سازنده این گجت هوشمند می‌گویند که کاربران می‌بایست هفته‌ای یک بار این دستبند را شارژ کنند. برای نمونه اولیه Sgnl یک اپلیکیشن موبایلی ساخته شده است که در آن می‌توان پنج شماره تلفن اصلی را هماهنگ کرد تا با انگشتان دست شما سازگار شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا