در کنسرت خانم بازیگر چه گذشت؟ +عكس

موبنا – در این کنسرت که به نفع انجمن بیماران سوخته برگزار شد، تعدادی از دانش‌آموزان دختر مدرسه روستای “شین آباد” حضور داشتند که در بخشی از برنامه و با معرفی از سوی خواننده مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند. نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” ، رویا نونهالی ، سارا خوئینی ها ، …

موبنا – در این کنسرت که به نفع انجمن بیماران سوخته برگزار شد، تعدادی از دانش‌آموزان دختر مدرسه روستای “شین آباد” حضور داشتند که در بخشی از برنامه و با معرفی از سوی خواننده مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.

 در کنسرت خانم بازیگر چه گذشت؟

نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” ، رویا نونهالی ، سارا خوئینی ها ، ساناز سماواتی، الهام جعفر نژاد، نفیسه روشن، نیکی مظفری، زهره هاشمی و فریبا نادری میهمانان ویژه سلطانی در این برنامه بودند.

سلطانی پس از معرفی نونهالی به عنوان میهمان کنسرت خود گفت: رویا نونهالی صدای خوبی دارد که امیدوارم به زودی شاهد حضور او روی صحنه اجرا باشیم.

این بازیگر همچنین قطعه های خاطره انگیزی همچون “ماهیگیر” را دراین کنسرت اجرا  کرد. اجرای دو قطعه بی کلام در بخش دوم برنامه که اولی متعلق به زنده یاد ناصر عبدالهی و دومی مربوط به “گروه موسیقی هفت” بود، از دیگر قسمت های دومین کنسرت تابستانی شهره سلطانی بود.

در کنسرت خانم بازیگر چه گذشت؟

سلطانی که پیش تر با انتشار تصاویری، حمایت خود را از حیوانات نشان داده بود در این کنسرت قطعه “زمین” را برای حمایت از محیط زیست خواند.

او همچنین قطعه “صلح” را با آرزوی برقراری صلح در جهان و قطعه ای دیگر را برای گوشزد کردن مشکلات کودکان کار و آسیب هایی که در معرض آن قرار می گیرند، اجرا کرد.

در میان این برنامه عضوی از انجمن بیماران سوخته روی صحنه حاضر شد و ضمن معرفی این انجمن، توضیحاتی را درخصوص نحوه رفتار با بیمارانی که دچار سوختگی شده اند و همچنین لزوم فرا گرفتن برخی راهبردها جهت پیشگیری و مقابله با این موضوع ارائه داد.

 منبع: صراط

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا