همه لوازم جانبی بلک‌بری ۴۰ درصد ارزان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند –بلک‌بری اعلام کرد کلیه کاربران هم‌اکنون می‌توانند انواع مختلف لوازم جانبی خود را از فروشگاه اصلی این شرکت موسوم به ShopBlackBerry با تخفیف ۴۰ درصدی خریداری کنند. البته این طرح تا تاریخ ۲۷ سپتامبر ادامه دارد و پس از آن، تمامی لوازم جانبی ساخت این شرکت کانادایی مجددا با قیمت قبلی به …

موبنا، رضا خواجه‌وند –بلک‌بری اعلام کرد کلیه کاربران هم‌اکنون می‌توانند انواع مختلف لوازم جانبی خود را از فروشگاه اصلی این شرکت موسوم به ShopBlackBerry با تخفیف ۴۰ درصدی خریداری کنند.

البته این طرح تا تاریخ ۲۷ سپتامبر ادامه دارد و پس از آن، تمامی لوازم جانبی ساخت این شرکت کانادایی مجددا با قیمت قبلی به فروش می‌رسند.

blackberry-accessory-1

شرکت بلک‌بری اعلام کرد همه کاربران جهانی می‌توانند به صورت اینترنتی لوازم جانبی مورد نیاز خود را با این تخفیف در اختیار بگیرند. با این وجود کاربرانی که در کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان زندگی می‌کنند به صورت مستقیم می‌توانند به فروشگاه‌های این شرکت مراجعه کنند تا از تخفیف مذکور بهره‌مند شوند.

در این میان، آن دسته از کاربرانی که در دو کشور کانادا و آمریکا حضور دارند اگر بیش از ۷۵ دلار خرید کنند، هزینه ارسال محصول برای آنها رایگان می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا