مشکل iOS 10 برای نصب روی دستگاه‌های اپل برطرف شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این خبرها گفته شد برخی کاربران نتوانسته‌اند iOS 10 را نصب کنند و برای آنها یک پیغام خطا منتشر شده است. این افراد مجبور شده‌اند برای نصب نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل، دستگاه مربوطه را به رایانه شخصی یا مک متصل کنند. شرکت اپل امروز با انتشار بیانیه‌ای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این خبرها گفته شد برخی کاربران نتوانسته‌اند iOS 10 را نصب کنند و برای آنها یک پیغام خطا منتشر شده است. این افراد مجبور شده‌اند برای نصب نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل، دستگاه مربوطه را به رایانه شخصی یا مک متصل کنند.

شرکت اپل امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان مشکل مذکور قرار گرفته و آن را برطرف کرده است. به همین خاطر هم‌اکنون تمام کاربران موبایلی آن می‌توانند به راحتی iOS 10 را در اختیار بگیرند.

توئیت منتشر شده از سوی کانال رسمی مرکز خبری CNBC بیانیه جدید اپل را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این شرکت مشکل نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود را برطرف کرده است.

ios-10-2

نوشته های مشابه

اپل در این بیانیه توضیح داد تعداد اندکی از کاربران آن در جریان بارگذاری iOS 10 با این مشکل مواجه شدند. هر یک از کاربرانی که در جریان به‌روزرسانی سیستم عامل دستگاه موبایلی خود به مشکل برخورده است، هم‌اکنون به راحتی می‌تواند آن را در اختیار بگیرد.

لازم به ذکر است پیش از این در ماه مه از سال جاری میلادی تبلت iPad Pro اپل هنگام به‌روزرسانی پیغام خطای Error 56 را نمایش می‌داد. در آن زمان کاربران قصد نصب سیستم عامل iOS 9.3.2 را داشتند که اپل این مشکل را به سرعت برطرف کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا