تحقیقات نشان می دهد مشتریان آمریکایی از آیفون ۷ اپل ناامید شده اند

موبنا – حالا تحقیقات اخیر نشان داده که ۶۷ درصد از آمریکایی که در نظرسنجی مشارکت کرده اند، به هیچ وجه تمایلی به خرید آیفون ۷ یا ۷ پلاس ندارند. به گفته موسسه آماری ReportLinker، اگرچه درصد قابل توجهی از دارندگان آیفون های قدیمی نسبت به خرید مدل جدید ترغیب شده اند اما خانواده آیفون …

موبنا – حالا تحقیقات اخیر نشان داده که ۶۷ درصد از آمریکایی که در نظرسنجی مشارکت کرده اند، به هیچ وجه تمایلی به خرید آیفون ۷ یا ۷ پلاس ندارند. به گفته موسسه آماری ReportLinker، اگرچه درصد قابل توجهی از دارندگان آیفون های قدیمی نسبت به خرید مدل جدید ترغیب شده اند اما خانواده آیفون ۷ اپل نتوانسته آنطور که باید و شاید مخاطبان جدید را جذب کند.

در همین حال، ۸۵ درصد از مشارکت کنندگانی که پیش از این اسمارت فونی مجهز به سیستم عامل هایی غیر از سیستم عامل iOS تهیه کرده اند، هیچ تمایلی به خرید آیفون جدید اهالی کوپرتینو که اوایل ماه جاری میلادی معرفی شد ندارند. اما از طرف دیگر، ۴۴ درصد از دارندگان مدل های پیشین آیفون حاضر هستند مدل جدید را تهیه نمایند.

یکی دیگر از نکات جالب توجه تحقیقات ReportLinker آن است که اکثر مصرف کنندگان آمریکایی هیچ علاقه ای به هدفون های وایرلس اپل ندارند که در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به فروش خواهند رسید. در واقع، ۷۱ درصد از مشارکت کنندگان اعلام کردند که به دلایل مختلف چندان تمایلی به تهیه AirPod های اپل ندارند.

ناگفته نماند که متاسفانه، تعداد مشارکت کنندگان این نظرسنجی مشخص نیست و نمی توان به صورت دقیق گفت که آیا نتایج به دست آمده با بازار ایالات متحده همخوانی دارند یا خیر. در هر صورت ReportLinker اینفوگرافی جالبی را نیز به انتشار رسانده که اطلاعات قابل توجهی با خود به همراه می آورد.

cs-iphone7-1

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا