پروژکتور جدید کمپانی Epson، تصاویر ۴K را به کمک بازتاب لیزر به نمایش در می آورد

موبنا – اما شاید یکی از جالب توجه ترین محصولات تازه این کمپانی، پروژکتور Pro Cinema LS10500 Reflective Laser باشد که از رزولوشن ۴K پشتیبانی کرده و به لطف تکنولوژی بازتابنده لیزر ۳LCD از دامنه داینامیک بالا هم پشتیبانی می کند. Epson می گوید که تکنولوژی به کار رفته در LS10500 به پروژکتور اجازه می …

موبنا – اما شاید یکی از جالب توجه ترین محصولات تازه این کمپانی، پروژکتور Pro Cinema LS10500 Reflective Laser باشد که از رزولوشن ۴K پشتیبانی کرده و به لطف تکنولوژی بازتابنده لیزر ۳LCD از دامنه داینامیک بالا هم پشتیبانی می کند.

Epson می گوید که تکنولوژی به کار رفته در LS10500 به پروژکتور اجازه می دهد تا تصاویری بزرگ و واضح به نمایش درآورد که از کنتراست و روشنایی «خارق العاده ای» بهره مند هستند. این پروژکتور ارزشمند ۱۵۰۰ لومن رنگی دارد و به لطف دو منبع نور لیزری، از گاموت های رنگی sRGB و DCI پشتیبانی می کند. این پروژکتور با قیمت ۷۹۹۹ دلار طی پاییز سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد.

اما پروژکتورهای دیگری که از سوی Epson معرفی شده اند، تکنولوژی های کمتری در خود جای می دهند و به تبع همین، قیمت مناسب تری برای کاربران معمولی دارند. به عنوان مثال پروژکتور Home Cinema 3900 بیش از ۳۰۰ لومن رنگی دارد و رزولوشن ۱۰۸۰p را به همراه کنتراست داینامیک ۱۲۰k:1 برای کاربر به ارمغان می آورد.

از دیگر اعضای جدید خانواده Home Cinema کمپانی Epson می توان به مدل های ۳۱۰۰ و ۳۷۰۰ اشاره نمود که هر دوی آنها قابلیت های مشابهی دارند اما تنها در زمینه نرخ روشنایی، از یکدیگر تمیز داده می شوند. در نهایت، مدل های ۳۱۰۰، ۳۷۰۰ و ۳۹۰۰ به ترتیب با قیمت های ۱۲۹۹ دلار، ۱۴۹۹ دلار و ۱۹۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

نوشته های مشابه
 منبع: دیجیاتو

دکمه بازگشت به بالا