کاهش درآمدهای Salesforce به دلیل رقابت شدید در بازار ابری

موبنا – تحلیلگران از ادامه این روند طی ماه‌های آتی خبر می‌دهند. به گزارش وب‌سایت Talkin’ Cloud، طبق برآوردهای شرکت سیلزفورس، این کمپانی در دوره منتهی به اکتبر بین ۲.۱۱ تا ۲.۱۲ میلیارد دلار فروش خواهد کرد. تحلیلگران پیشتر این رقم را ۲.۱۳ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بودند. به استثنای برخی موارد خاص، سود هر …

موبنا – تحلیلگران از ادامه این روند طی ماه‌های آتی خبر می‌دهند. به گزارش وب‌سایت Talkin’ Cloud، طبق برآوردهای شرکت سیلزفورس، این کمپانی در دوره منتهی به اکتبر بین ۲.۱۱ تا ۲.۱۲ میلیارد دلار فروش خواهد کرد.

تحلیلگران پیشتر این رقم را ۲.۱۳ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بودند. به استثنای برخی موارد خاص، سود هر سهم این شرکت سان فرانسیسکویی نیز ۲۰ تا ۲۱ سنت خواهد بود که این رقم در پیش‌بینی قبلی، ۲۴ سنت برآورد شده بود.

صاحب‌نظران معتقدند یکی از دلایل افت میزان درآمد سیلزفورس را باید در رقابت این شرکت با کمپانی‌های بزرگی همچون اوراکل جستجو کرد.

اوراکل که یکی از قدیمی‌ترین رقبای سیلزفورس محسوب می‌شود، پیش‌بینی سودآوری خود برای سال مالی جاری را از ۸.۲۸ به ۸.۳۳ میلیارد دلار ارتقاء داده است و ارزش هر سهم آن نیز ۹۳ تا ۹۵ سنت ارزش‌گذاری شده است.

یادآور می‌شود سیلزفورس یک شرکت فعال در عرصه رایانش ابری است که ۱۷ سال پیش توسط مارک بنیوف (Marc Benioff) و پارکر هرس (Parker Harris) راه‌اندازی شد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا