مفتی سعودیِ ضدایرانی فلج شد؟

موبنا – منابع عربستانی گزارش دادند بعد از ۳۵ سال مفتی عربستان اعلام کرده به دلایل شرایط جسمی خطبه روز عرفه امسال را نمی‌خواند. به نوشته پایگاه خبری الیوم بحرین، منابع خبری اعلام کرده‌اند که مفتی سعودی شدیداً بیمار شده و فلج جزئی پیدا کرده است. علاوه بر این، علی آل احمد، مدیر پژوهشکده «الخلیج» …

موبنا – منابع عربستانی گزارش دادند بعد از ۳۵ سال مفتی عربستان اعلام کرده به دلایل شرایط جسمی خطبه روز عرفه امسال را نمی‌خواند.

به نوشته پایگاه خبری الیوم بحرین، منابع خبری اعلام کرده‌اند که مفتی سعودی شدیداً بیمار شده و فلج جزئی پیدا کرده است.

علاوه بر این، علی آل احمد، مدیر پژوهشکده «الخلیج» در واشنگتن و از فعالان عربستانی، اعلام کرده است آل شیخ دچار ضربه مغزی شده و فلج جزئی پیدا کرده و در صحبت کردن نیز دچار مشکل شده است.

در همین حال، روزنامه رای‌الیوم به نقل از منابع رسانه‌ای عربستان گزارش داد سخنان آل الشیخ علیه ایران و شیعیان، نارضایتی بسیاری از محافل رسمی و غیررسمی را برانگیخت و همین مساله باعث عدم ایراد خطبه روز عرفه توسط آل الشیخ شده است.

نوشته های مشابه

آنها همچنین تاکید کردند به احتمال زیاد پادشاه عربستان به دلیل سخنان اخیر آل الشیخ و تکفیر شیعیان مانع خطبه خواندن وی شده است.

این منابع تاکید کردند احتمال بازنشستگی آل الشیخ طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده وجود دارد به طوریکه شیخ السدیس در خطبه‌های خود به این مساله به صورت تلویحی اشاره کرده و از خدمات آل الشیخ طی ۳۵ سال گذشته قدردانی کرد.

 منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا