Galaxy Note 7 در دستان کودک ۶ ساله منفجر شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – شب گذشته یک پسربچه ۶ ساله در شهر بروکلین نیویورک که گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را در دست داشت و با آن بازی می‌کرد، دچار آتش‌سوزی شد. گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ زمانی آتش گرفت که این کودک آن را با دستان کوچک خود نگه داشته بود و اورژانس …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شب گذشته یک پسربچه ۶ ساله در شهر بروکلین نیویورک که گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را در دست داشت و با آن بازی می‌کرد، دچار آتش‌سوزی شد.

گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ زمانی آتش گرفت که این کودک آن را با دستان کوچک خود نگه داشته بود و اورژانس در حالی او را به مرکز درمانی داون‌استیت منتقل کرد که دستان و بدنش دچار سوختگی شده بود.

samsung-galaxy-note-7-explodes-in-his-hand-2

«لیندا لیوایس» مادربزرگ این کودک توضیح داد نوه او در حال تماشای تصاویر ویدیویی در گوشی بود که ناگهان باتری آن منفجر شد و آتشسوزی ناشی از آن به قدری بود که سیستم حریق هوشمند خانه به صورت خودکار فعال شد.

خوشبختانه دستان این کودک ۶ ساله آسیب جدید ندید و هم‌اکنون از بیمارستان مرخص شده است. خانواده این کودک در مورد مشکل پیش آمده با سامسونگ تماس گرفتند که البته شرکت کره‌ای هنوز هیچ پاسخی در این زمینه نداده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا