۵ فناوری مکمل گوشی‌های هوشمند برای اندازه‌گیری فشار خون (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث یا Wi-Fi به گوشی‌ها متصل می‌شوند و حتی می‌توانند در قالب یک پزشک خانگی، سلامت شما را به طور کامل مانیتور کنند. در اینجا لیست بهترین تجهیزات جانبی موبایلی در عرصه پزشکی آورده شده است که به عنوان …

موبنا، رضا خواجه‌وند – نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث یا Wi-Fi به گوشی‌ها متصل می‌شوند و حتی می‌توانند در قالب یک پزشک خانگی، سلامت شما را به طور کامل مانیتور کنند.

در اینجا لیست بهترین تجهیزات جانبی موبایلی در عرصه پزشکی آورده شده است که به عنوان مکمیلی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS، به راحتی فشار خون کاربران را اندازه‌گیری می‌کنند.

دستگاه PyleHealth PHBPB20 Blood Pressure Monitor

این محصول با تمام گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث ۴.۰ به گوشی متصل می‌شود. این دستگاه که به صورت اختصاری با نام PHBPB20 شناخته می‌شود، قادر است ضربان قلب و فشار خون را اندازه‌گیری کند.

1-pylehealth-phbpb20-blood-pressure-monitor

دستگاه Blip Wi-Fi Blood Pressure Monitor

این دستگاه از طریق فناوری ارتباطی Wi-Fi به گوشی متصل می‌شود و به صورت روزانه جدول مربوط به سلامت بدن را در اختیار کاربر می‌گذارد. دستگاه مذکور پس از اندازه‌گیری میزان فشار خون، توصیه‌های لازم را برای بهبود شرایط بدنی کاربر در اختیار او می‌گذارد.

2-pylehealth-phbpb20-blood-pressure-monitor

دستگاه QardioArm Blood Pressure Monitor

این دستگاه بی‌سیم به صورت شبانه‌روزی بر فشار خون شما نظارت می‌کند و علاوه بر این می‌توان ضربان قلب و تپش قلب را هم اندازه‌گیری کند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و سازمان استاندارد اروپا این محصول را تایید کرده‌اند. سازمان جهانی بهداشت نیز آن را یک ابزار موبایلی کاربردی و مناسب معرفی کرده است.

3-qardioarm-blood-pressure-monitor

دستگاه Withings Wireless Blood Pressure Monitor

برای این دستگاه بی‌سیم یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی ارایه شده است که با اندروید و iOS سازگاری دارد. این دستگاه را انجمن فشار خون اروپا (ESH) و سازمان قلب آمریکا (AHA) تایید کرده‌اند. این اپلیکیشن کلیه موارد مربوط به قلب و فشار خون را تحلیل می‌کند.

iPhone And Android Wireless Blood Pressure Monitor By Withings

دستگاه iHealth Feel Wireless Blood Pressure Monitor

دستگاه مذکور یک سیستم خودکار است که می‌تواند وضعیت سلامت شما را به صورت شبانه‌روزی زیر نظر بگیرد. این دستگاه با اپلیکیشن ویژه و فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و هر روز جدول کاملی از وضعیت سلامت شما را ارایه می‌دهد.

5-ihealth-feel-wireless-blood-pressure-monitor

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا