مشخصات مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A7 لو رفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه امروز اطلاعات دقیقی را در مورد مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A7 منتشر کردند و توضیح دادند این محصول در سیستم داخلی سامسونگ با نام SM-A520F توسعه میابد. مرکز استانداردسازی GFXBench هم‌اکنون در حال انجام آزمایش‌های نهایی روی مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A7 است تا مجوزهای لازم برای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه امروز اطلاعات دقیقی را در مورد مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A7 منتشر کردند و توضیح دادند این محصول در سیستم داخلی سامسونگ با نام SM-A520F توسعه میابد.

مرکز استانداردسازی GFXBench هم‌اکنون در حال انجام آزمایش‌های نهایی روی مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A7 است تا مجوزهای لازم برای ورود آن به بازار جهانی صادر شود.

این طور که در خبرهای جدید اعلام شده است، این گوشی هوشمند تراشه میان‌رده Snapdragon 615 را همراه با رم ۳ گیگابایتی در خود جا داده است و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش می‌گذارد.

galaxy-a7-2017-1

برای این گوشی هوشمند ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است و دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

منابع آگاه می‌گویند سامسونگ یک مدل دیگر از این گوشی هوشمند آماده کرده است که نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد که همراه با تراشه Exynos 7870 و پردازنده گرافیکی Mali T830 در برخی کشورهای آسیایی عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا