سونی موبایل از میان طرفدارانش ۵ سفیر برند انتخاب می‌کند

موبنا، لیلا محمدنظامی – پنج نفر اول به عنوان سفیر سونی موبایل ۵ گوشی اکسپریا ایکس جایزه می‌گیرند و به سفری هیجان انگیز خواهند رفت؛ و ۵ نفر دوم ، اکسپریا ایکس جایزه خواهند گرفت. شرایط مسابقه بدین ترتیب است که علاقمندان می بایست به یکی از فروشگاه های منتخب۱ که برای این مسابقه تعیین …

موبنا، لیلا محمدنظامی – پنج نفر اول به عنوان سفیر سونی موبایل ۵ گوشی اکسپریا ایکس جایزه می‌گیرند و به سفری هیجان انگیز خواهند رفت؛ و ۵ نفر دوم ، اکسپریا ایکس جایزه خواهند گرفت.
شرایط مسابقه بدین ترتیب است که علاقمندان می بایست به یکی از فروشگاه های منتخب۱ که برای این مسابقه تعیین شده، مراجعه نموده، نشان ایکس را از فروشنده دریافت کرده و عکسی خلاق همراه با نشان X بگیرند؛ عکس گرفته شده را با #Safirsho روی صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارند.(لازم است که صفحه شخصی کاربر از حالت Private خارج شده باشد.)
مهسا نعمت و خدایار آهی و فرشید عسکری به عنوان هیات داوران از بین تمامی عکس های گرفته شده ۱۰ برنده‌ی کمپین بزرگ #safirsho را بر پایه‌ی میزان خلاقیت انتخاب می نمایند.
هر یک از این پنج برنده به عنوان سفیر برند سونی موبایل یک عدد گوشی اکسپریا ایکس نیز به عنوان جایزه دریافت کرده و درطی سفر، زیبایی های کشور عزیزمان را با امکانات این گوشی ها و از زاویه‌ی دید Xperia X خود به تصویر خواهند کشید. تصاویر شگفت‌انگیز این سفرها که برندگان، با هوشمندترین دوربین تلفن هوشمند در جهان با فوکوس خودکار پیش‌بینی‌کننده، طی سفرهایشان گرفته اند، در صفحه اینستاگرام رسمی سونی موبایل SonyXperiaFarsi با ذکر نام عکاس به اشتراک گذاشته خواهد شد.
مسابقه‌‌ی بزرگ #safirsho از تاریخ شنبه ۲۰ شهریورآغاز می‌شود و در تاریخ ۲ مهر به پایان میرسد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی رسمی اینستاگرام سونی موبایل، Sonyxperiafarsi مراجعه نموده و سوال‌های خود را زیر پست مربوط به مسابقه مطرح نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا