سامسونگ به دلیل آتش گرفتن یکی از موبایل هایش به دادگاه می رود؛ این بار پای نوت ۷ در میان نیست

موبنا – اما ظاهراً این اتفاق تنها مورد آتش سوزی تلفن همراه مذکور نبوده. دیروز دادخواستی در دادگاه عالی ایالت نیوجرسی از سوی فردی با نام «دنیل رامیرز» ثبت شده که در ماه مارس یک دستگاه گلکسی S7 Edge را از فروشگاه Best Buy خریداری نموده. آقای «رامیرز» در تاریخ ۱۰ خرداد در کارگاه ساختمانی فروشگاه …

موبنا – اما ظاهراً این اتفاق تنها مورد آتش سوزی تلفن همراه مذکور نبوده. دیروز دادخواستی در دادگاه عالی ایالت نیوجرسی از سوی فردی با نام «دنیل رامیرز» ثبت شده که در ماه مارس یک دستگاه گلکسی S7 Edge را از فروشگاه Best Buy خریداری نموده.

آقای «رامیرز» در تاریخ ۱۰ خرداد در کارگاه ساختمانی فروشگاه کتاب آمازون در ایالت اوهایو مشغول کار بوده، که تلفن همراهش خود به خود آتش می گیرد. از آنجا که موبایل در جیبش قرار داشت، او با سوختگی های درجه دوم و سوم در ران پا به بیمارستان اعزام می شود. بر اثر این آتش سوزی، او زیر عمل جراحی دردناک پیوند پوست قرار گرفته و صدمات جبران ناپذیر و دائمی به بدنش وارد شده.

البته این اولین بار است که سامسونگ به خاطر مشکل باتری یکی از دستگاه هایش به دادگاه فرا خوانده می شود، اما با در نظر گرفتن وضعیت گلکسی نوت ۷، ظاهراً آخرین بار هم نخواهد بود.

در ادمه تصاویر پیوست شده به دادخواست «رامیرز» را می بینید، البته مشاهده برخی از آنها توصیه نمی شود:

samsung-s7edge-fire-0

samsung-s7edge-fire-1

samsung-s7edge-fire-2

samsung-s7edge-fire-3

samsung-s7edge-fire-4
 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا