همراهی دردسرساز برای خانه و مدرسه

موبنا – سرگرد «علی کسانی» اظهار کرد: مدرسه دومین مکانی است که تربیت صحیح و ارتقای آگاهی دانش آموزان را به دنبال دارد، لذا استفاده از تلفن‌های همراه در مدارس قطعاً بر میزان یادگیری آن‌ها تأثیر می‌گذارد. وی افزود: استفاده از گوشی‌های همراه گران‌قیمت، وجود شبکه‌های مجازی و یا فیلم‌برداری و گرفتن عکس از سایر …

موبنا – سرگرد «علی کسانی» اظهار کرد: مدرسه دومین مکانی است که تربیت صحیح و ارتقای آگاهی دانش آموزان را به دنبال دارد، لذا استفاده از تلفن‌های همراه در مدارس قطعاً بر میزان یادگیری آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: استفاده از گوشی‌های همراه گران‌قیمت، وجود شبکه‌های مجازی و یا فیلم‌برداری و گرفتن عکس از سایر دانش آموزان و انتشار آن در اینترنت ،سوءاستفاده‌های احتمالی دیگران از آن‌ها ،مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد و تنها با یک فرهنگ‌سازی صحیح می‌توان مانع بسیاری از مشکلات شد.

کسانی تصریح کرد: هرچند استفاده از تلفن همراه به‌عنوان یک فرصت مطرح است اما استفاده غیراصولی و گاه غیرقانونی می‌تواند این وسیله سودمند را به یک تهدید تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای تکنولوژی در تلفن همراه و استفاده از تلفن‌های دوربین‌دار باکیفیت بالا در کنار تمامی فوایدشان، گاه معضلات و ناهنجاری‌های زیادی را برای دانش آموزان و خانواده‌هاو حتی مجموعه‌های آموزشی به دنبال دارد که برخورد منطقی والدین را می‌طلبد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا