استقلال با ماشین از بحران فرار می‌کند؟

موبنا – در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم این رقابت‌ها دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، برای استقلالی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلالی‌ها با هدایت منصوریان در چهار بازی قبلی خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند …

موبنا – در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم این رقابت‌ها دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، برای استقلالی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلالی‌ها با هدایت منصوریان در چهار بازی قبلی خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند و با ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

در تعطیلات لیگ استقلال، حق‌دوست و پادوانی را جذب کرد تا تیمی بهتر را روانه رقابت‌ها کند. آن‌ها چندین بازی تدارکاتی را هم پشت سر گذاشتند تا به هماهنگی ایده‌آل خود برسند. به همین دلیل انتظار می‌رود منصوریان و شاگردانش نمایشی متفاوت از چهار هفته گذشته را ارائه دهند. استقلالی‌ها در این دیدار فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنند تا هم برای پرسپولیس کری بخوانند و هم امید هواداران‌شان را زنده نگه دارند.

استقلال بعد از بازی با ماشین‌سازی باید به مصاف پرسپولیس برود و عملکرد استقلالی‌ها در مقابل ماشین‌سازی نقش تعیین کننده‌ای در روحیه بازیکنان این تیم دارد. استقلالی‌ها بنا بر اظهارات سرمربی‌شان بازی یکپارچه تهاجمی را برابر ماشین‌سازی به نمایش خواهند گذاشت و مطمئنا تیم تبریزی هم با هدایت خطیبی تلاش می‌کند تا امتیاز لازم را به دست آورد و به همین دلیل می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از دو تیم داشت.

تیم ماشین‌سازی تا اینجای کار در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و با ۵ امتیاز در رده دهم ایستاده است. از تیم ماشین‌سازی سعید دقیقی و سید جلال رافخایی به دلیل اتفاقات رخ داده در رختکن تیم‌شان بعد از پایان دیدار تدارکاتی برابر تراکتورسازی جدا شده‌اند و مهرداد بایرامی به این تیم پیوسته است. خطیبی امیدوار است که تیمش برابر استقلال امتیاز بگیرد. هرچند که خودش هم به خوبی می‌داند کار سختی پیش‌روی تیمش قرار دارد.

دیدار استقلال و ماشین‌سازی روز یکشنبه ساعت ۱۸:۴۵ و با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا