مدیرعامل اپل: ۱۴۰ میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه App Store دانلود شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – او پس از آنکه در مورد سرویس Apple Music و قابلیت‌های جدید آن توضیح داد، سراغ آمار و ارقام فروشگاه اینترنتی App Store رفت. این طور که مدیرعامل شرکت اپل گفته است، طی هشت سال گذشته که فروشگاه اینترنتی App Store فعالیت کرد، اپلیکیشن‌های موجود در آن بیش از ۱۴۰ میلیارد …

موبنا، رضا خواجه‌وند – او پس از آنکه در مورد سرویس Apple Music و قابلیت‌های جدید آن توضیح داد، سراغ آمار و ارقام فروشگاه اینترنتی App Store رفت.

این طور که مدیرعامل شرکت اپل گفته است، طی هشت سال گذشته که فروشگاه اینترنتی App Store فعالیت کرد، اپلیکیشن‌های موجود در آن بیش از ۱۴۰ میلیارد بار دانلود شده‌اند.

app-store-140b-download-2

او ادعا می‌کند که قابلیت‌های پیشرفته در نسل جدید بازی‌های موبایلی و ارتقا هرچه بهتر سخت‌افزار و نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر iOS مهم‌ترین مسئله‌ای ببود که باعث شد ابزارهای کاربردی موجود در فروشگاه اینترنتی App Store اپل بیش از ۱۴۰ میلیارد بار بارگذاری شوند.

app-store-140b-download-4

این طور که «تیم کوک» می‌گوید، آیفون و آیپد هم‌اکنون محبوب‌ترین دستگاه‌های موبایلی جهان برای انجام بازی محسوب می‌شوند. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار اپلیکیشن از مجموع ابزارهای موجود در App Store را بازی‌ها تشکیل می‌دهند.

app-store-140b-download-3

مدیرعامل اپل همچنین اعلام کرد میزان درآمدهای فروشگاه اینترنتی App Store نسبت به نزدیک‌ترین رقیب آن دو برابر بیشتر است که البته همان طور که شما هم می‌دانید، منظور کوک فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا